Systém hlášení závad, pronájem strojů, nabídka služeb a mnoho dalšího. To vše nabízejí nové webové stránky, „oblečené“ do grafického vizuálu města, které mají od dubna litoměřické technické služby. Na nové podobě spolupracoval celý tým pracovníků příspěvkové organizace města včetně vedoucích jednotlivých středisek.
Stránky obsahují nové interaktivní prvky. Jedním z nich je systém hlášení závad, který usnadní občanům práci při zadávání informací o zjištěných problémech ve městě. Další novinkou je nabídka služeb. „Chceme využít naše případné volné kapacity strojů i lidí pro poskytnutí pomoci občanům i firmám. Veřejnost má tak možnost v našem rezervačním systému poptat konkrétní službu,“ doplnil ředitel Technických služeb města Litoměřice (TSM) Vítězslav Votruba.
Při tvorbě stránek TSM dbaly na to, aby dodržely všechny technologické i legislativní standardy, a zpřístupnily tak stránku maximálnímu počtu uživatelů. Důraz kladly na přehlednost a zaměřily se na popis služeb, kontaktů a otvírací doby jednotlivých pracovišť. „Dále máme v plánu stránky rozšířit o propracovanější rezervační systém, napojit je na další městské organizace a udělat z nich plnohodnotný portál," nastínil další plány Jaroslav Krumbholc, jenž nový web TSM připravil.
Technické služby města na webové stránky dále připravují doplnění interaktivních dotazníků, žádostí, smluv a dalších dokumentů tak, aby se co nejvíce zjednodušily administrativní úkony občanům i zaměstnancům TSM.