Zastupitelstvo města
Rada města
Vedení města
Pověřenec pro ochranu osobních údajů
Odbory a organizační složky Městského úřadu
Činnost odboru/oddělení
- zajišťuje připravenost správního obvodu obecního úřadu obce s rozšířenou působností na řešení vojenských i nevojenských ohrožení (krizových situací) a dalších mimořádných událostí
- zpracovává potřebnou dokumentaci pro přípravu a řešení vojenských i nevojenských krizových situací a dalších mimořádných událostí
- zajišťuje koordinaci činností při řešení krizových situací a podílí se na koordinaci záchranných a likvidačních prací při řešení mimořádné události vzniklé ve správním obvodu obecního úřadu obce s rozšířenou působností
- zpracovává podklady a informace potřebné ke zpracování krizového plánu
- zajišťuje činnost bezpečnostní rady obce, její součinnost s bezpečnostní radou kraje a plní funkci sekretariátu bezpečnostní rady obce
- podílí se na zajišťování obrany a bezpečnosti České republiky
- zajišťuje úkoly spojené s mobilizací ozbrojených sil a brannou pohotovostí státu
- zabezpečuje ochranu utajovaných informací a zvláštních skutečností, jejich evidenci, ukládání, manipulaci, skartaci a kontroluje dodržování zásad pro práci s nimi, plní úkoly spojené s výkonem funkce bezpečnostního ředitele při ochraně utajovaných informací
- zajišťuje podle pokynů starosty města a tajemníka úřadu další výkon činností daných zákony o bezpečnosti, o zajišťování obrany, o branné povinnosti a jejím zajišťování, o krizovém řízení, o hospodářských opatřeních pro krizové stavy, o integrovaném záchranném systému a souvisejícími vyhláškami a prováděcími právními předpisy
Adresa
412 01 Litoměřice
Pracovníci
Jméno | Telefon | Funkce |
---|---|---|
Miroslav Letafka | +420 416 916 301 | referent krizového řízení |
Činnost odboru/oddělení
Hlavním cílem interního auditu je pomáhat členům managementu a vedení obce ve výkonu jejich funkcí. Pro tento účel jim bude interní audit předkládat analýzy, doporučení, rady a další informace o zkoumaných činnostech organizace. Interní audit zkoumá a vyhodnocuje adekvátnost a efektivnost řídících kontrolních mechanizmů, kterými chce organizace řídit a dosahovat stanovené cíle. Při prováděných činnostech mají členové interního auditu úplný, volný přístup ke všem funkcím, dokumentům, majetku a pracovníkům naší organizace.
Samostatná působnost:
Útvar interního auditu zajišťuje úkoly vyplývající ze zákona o finanční kontrole, zejména
- zjišťuje, zda jsou v činnosti orgánu obce dodržovány právní předpisy, přijatá opatření a stanovené postupy,
- zjišťuje, zda rizika, vztahující se k činnosti orgánu obce, jsou včas rozpoznána a zda jsou přijímána odpovídající opatření k jejich vyloučení nebo zmírnění,
- zjišťuje, zda řídící kontrola poskytuje vedení obce spolehlivé a včasné provozní, finanční a jiné informace,
- zjišťuje, zda jsou plněna provozní a finanční kriteria stanovená zákonem, tj. efektivnost, hospodárnost a účelnost výkonu veřejné správy,
- zjišťuje, zda zavedený kontrolní systém je dostatečně účinný, reaguje včas na změny ekonomických, právních, provozních a jiných podmínek,
- zjišťuje, zda dosažené výsledky při plnění rozhodujících úkolů obce poskytují dostatečné ujištění, že schválené záměry a cíle budou splněny,
- provádí finanční audity, které ověřují, zda údaje vykázané ve finančních, účetních a jiných výkazech věrně zobrazují majetek, zdroje jeho financování a hospodaření s ním,
- provádí audity systémů, které prověřují a hodnotí systémy zajištění příjmů obce, včetně vymáhání pohledávek, financování jeho činnosti a zajištění správy veřejných prostředků,
- provádí audit výkonů, které zkoumají výběrovým způsobem hospodárnost, efektivnost a účelnost operací i přiměřenost a účinnost vnitřního kontrolního systému,
- předkládá, na základě svých zjištění, tajemníkovi doporučení ke zdokonalování kvality vnitřního kontrolního systému, k předcházení nebo ke zmírnění rizik a k přijetí opatření k nápravě zjištěných nedostatků,
- zpracovává střednědobý plán a roční plán interního auditu včetně přípravy interních auditorů a úkolů v metodické a konzultační činnosti, tyto projednává se starostou, který tyto plány schvaluje,
- předává zprávy o svých zjištěních z provedených auditů bez zbytečného odkladu starostovi s doporučením k přijetí opatření ke zdokonalování kvality vnitřního kontrolního systému, k předcházení nebo zmírnění rizik,
- ve zvlášť odůvodněných případech na vyžádání vedoucího orgánu operativně zařazuje výkon konkrétního auditu mimo schválený roční plán,
- upozorňuje písemně vedoucího orgánu, že na základě oznámení řídící kontroly nebo na základě jeho vlastního návrhu nebyla přijata opatření,
- nejméně jednou ročně zajišťuje prověření účinnosti vnitřního kontrolního systému, který zahrnuje všechny kontrolní činnosti v rámci vnitřního provozního a finančního řízení obce,
- souhrnně uvádí výsledky interního auditu v roční zprávě, kterou předkládá vedení obce,
- v rozsahu své působnosti zajišťuje konzultační činnost
- spolupracuje s externím auditorem.
Při auditech mohou být odhaleny další příležitosti ke zdokonalení způsobu řízení, hospodárnosti a celkového image obce. O těchto příležitostech je interní audit povinen informovat vedení obce.
Adresa
412 01 Litoměřice
Pracovníci
Jméno | Telefon | Funkce |
---|---|---|
Mgr. Kateřina Moučková | +420 416 916 348 | interní audit, kontrola |
Mgr. Šárka Pěkná | +420 416 916 347 | interní audit, kontrola |
Činnost odboru/oddělení
Řízení kvality
- koordinace zavádění metod kvality veřejné správy do úřadu města,
- prezentace aktivit města na domácích i mezinárodních setkáních v rámci kvality veřejné správy do úřadu města,
- prezentace aktivit města na domácích i mezinárodních setkáních v rámci své působnosti,
- zapojování města do mezinárodních aktivit určených pro města a obce,
- asistence při zapojování města do mezinárodních projektů,
- prezentace aktivit města na domácích i mezinárodních setkáních v rámci kvality veřejné správy do úřadu města,
Zdravé město
- koncepční činnost a strategické řízení v kontextu Zdravého města,
- koordinace a realizace aktivit Zdravého města,
- zajišťování podkladů pro politika Zdravého města a pro členy Komise pro agendu
Zdravého město, - správa Interního grantového systému Zdravého města,
- zajišťování spolupráce města s ostatními členy Národní sítě Zdravých měst a dalších
organizací, - sdílení a předávání „dobré praxe“ mezi městy v ČR i zahraničí,
- koordinace vyhodnocování řešení problémů vzešlých z veřejného Fóra Zdravého města, „kulatých“ stolů a jiných veřejných setkání ve spolupráci s odbory a komisemi RM,
- správa webové stránky Zdravého města,
- propagace aktivit Zdravého města prostřednictvím sociálních sítí.
Adresa
412 01 Litoměřice
Pracovníci
Jméno | Telefon | Funkce |
---|---|---|
Mgr. Petr Leník | +420 416 916 447 | koordinátor Zdravého města Litoměřice |
Činnost odboru/oddělení
- vede personální a mzdovou agendu pro zaměstnance MěÚ včetně styku s jednotlivými zdravotními pojišťovnami a ČSSZ,
- zabezpečuje odvod zálohové a srážkové daně ze závislé činnosti, odvod povinného pojištění a odvod do sociálního fondu,
- zajišťuje likvidaci cestovních příkazů,
- vede personální a mzdovou agendu pro zaměstnance MěÚ včetně styku s jednotlivými zdravotními pojišťovnami a Správou sociálního zabezpečení,
- vyřizuje pracovní úrazy, včetně jejich evidence a odškodnění za nemoci z povolání,
- vede evidenci povinných preventivních lékařských prohlídek, včetně organizace a spolupráce s lékařem závodní preventivní péče,
- organizace výběrových řízení, jejich agenda a vyhodnocování,
- zpracování přehledů, podkladů, výkazů a statistik z personální oblasti,
- spolupráce s vedoucím úřadu při tvorbě vnitřních předpisů organizace, včetně odměňování, dále jejich sledování a zajišťování jejich dodržování,
- koordinace vzdělávání a rozvoje zaměstnanců (vstupní vzdělávání, průběžné vzdělávání, zkoušky odborné způsobilosti), včetně vedoucích úředníků. S tím souvisí spolupráce s institutem pro místní správu a celková organizace této činnosti),
- sestavuje rozpočet mzdových prostředků a prognózy mzdového vývoje,
- zpracovává data do informačního platového systému MFČR včetně dat příspěvkových organizací města – metodické řízení,
- spolupráce s Úřadem práce (nábor zaměstnanců, vedení agendy společensky účelových pracovních míst, sledování mzdových nákladů včetně jejich výkaznictví a další povinnosti vyplývající z dohod o vyhrazení SÚPM),
- organizuje školení k aplikaci zákona č. 111/2009 Sb. o základních registrech,
- zajišťuje provádění pravidelných školení BOZP a PO zaměstnanců města Litoměřice.
Adresa
412 01 Litoměřice
Pracovníci
Jméno | Telefon | Funkce |
---|---|---|
Vladislava Coufalová | +420 416 916 141 | mzdová účtárna, PaM |
Bc. Bohdana Dojčinovičová | +420 416 916 140 | mzdová účtárna, PaM |
Činnost odboru/oddělení
- správa lokální počítačové sítě a správa datové sítě wifi v budovách úřadu,
- správa síťové infrastruktury a síťových prvků,
- zajištění primární ochrany interních sítí, a datových center a veřejné wifi sítě úřadu
- správa a údržba datových center, zálohování jednotlivých systémů,
- zajištění provozu a správy telefonní ústředny, telefonních seznamů,
- správa mobilních zařízení a SIM karet,
- zajištění provozu elektronických úředních desek a elektronických informačních tabulí,
- vydávání elektronických certifikátů pro el. podpis a časových razítek a jejich administrace a správa,
- správa datové schránky města,
- správa a údržba HW – koncových stanic, serverových technologií, tiskových, skenovacích, multifunkčních zařízení a telefonních přístrojů,
- instalace licencí sw, provádění upgradů a updatů sw,
- správa a údržba lokálních databází,
- správa uživatelů jednotlivých systémů a jednotlivých přístupových práv a rolí,
- tvorba webu města, správa a údržba webu města včetně administrace a školení uživatelů,
- správa a údržba lokálního intranetu,
- údržba doménových jmen vlastněných městem,
- IT podpora pro RM a ZM – elektronizace ERAZ, hlasovací systém MINISTR,
- správa audiovizuální techniky v zasedacích místnostech,
- zajišťování komunikace s registry referenčních údajů pro koncové uživatele,
- zajišťování komunikace s registry referenčních údajů pro využívané SW,
- činnost lokálního administrátora OVM – administrace JIP KASS,
- nákupy hw, sw vybavení a tonerů včetně koordinace nákupů v rámci úřadu,
- příprava objednávek a smluvních vztahů s dodavateli HW, SW,
- zajišťování oprav HW vybavení,
- technické zabezpečení voleb,
- metodická činnost vůči uživatelům IS,
- kontrola používání internetu a výpočetní techniky dle vnitřních předpisů zaměstnavatele,
- provoz geografického informačního systému, sběr, zpracování a údržba geografických dat,
- zajištění importu geografických dat do GIS systémů,
- provoz helpdesku, řešení závad z Helpdesku, přímá podpora uživatelů všech systémů,
- plnění úkolů vyplývajících z legislativních požadavků.
Adresa
412 01 Litoměřice
Pracovníci
Jméno | Telefon | Funkce |
---|---|---|
Bc. Jiří Hubálek | +420 416 916 412 | vedoucí odboru |
Bc. Dominik Smejkal | +420 416 916 413 | informatik |
Ing. Monika Čapková | +420 734 282 027 | administrativa |
Bc. Roman Čech | +420 416 916 312 | informatik |
Ing. Jan Černý | +420 416 916 404 | informatik |
Mgr. Jan Jaroš | +420 416 916 112 | Správce GIS |
Činnost odboru/oddělení
Sekretariát starosty a tajemníka
- Připravuje a koordinuje program a jednání vedení města po organizační stránce.
- Kompletuje materiály pro zasedání rady a zastupitelstva a vyhotovuje zápisy.
- Vede evidenci žádosti o informace, interpelací, petic, stížností a podnětů a koordinuje jejich vyřízení.
- Udržuje kontakty s partnerskými městy a koordinuje program zahraničních návštěv.
- Zabezpečuje předávání informací obcím v rámci MěÚ obce s rozšířenou působností.
Právní úsek
- Poskytuje právní služby orgánům města, odborům úřadu a příspěvkovým organizacím.
- Provádí vymáhání dlužných pohledávek v přenesené i samostatné působnosti a vede jejich evidenci.
- Zastupuje město v soudních řízeních, podává žaloby a trestní oznámení.
- Eviduje ochranné známky města.
- Podílí se na tvorbě obecně závazných vyhlášek a nařízení rady města a vede jejich evidenci.
- Vypracovává, kontroluje a připomínkuje smlouvy uzavírané městem.
- Zadává údaje do Evidence přestupků při Rejstříku trestů.
- Poskytuje bezplatné právní poradenství občanům města.
Adresa
412 01 Litoměřice
Pracovníci
Jméno | Telefon | Funkce |
---|---|---|
Bc. Martina Skoková | +420 416 916 206 | vedoucí odboru |
Bc. Kateřina Danišová | +420 416 916 407 | referent vymáhání pohledávek |
Eva Chrudimská | +420 416 916 107 | asistentka starosty a tajemníka |
Carmen Kastlová | +420 416 916 307 | referent vymáhání pohledávek |
Vladimíra Malá | +420 416 916 306 | referent vymáhání pohledávek |
Eva Šimková | +420 416 916 105 | asistentka starosty a tajemníka |
Bc. Andrea Švihelová | +420 416 916 207 | administrativní pracovník |
Jana Váchová | +420 416 916 106 | asistentka starosty |
Mgr. Jana Vavrušková | +420 734 783 304 | pověřenec GDPR |
Mgr. Jana Vavrušková | +420 416 916 210 | právník |
Činnost odboru/oddělení
- zajišťování kompletní evidence a hospodaření s majetkem MěÚ
- zabezpečování údržby a opravy veškerého majetku MěÚ
- zabezpečování plynulého chodu pracovního výkonu jednotlivých odborů v oblasti technické a materiální vybavenosti, tel. spojení apod.
- organizační a technické zabezpečení voleb (do obecních zastupitelstev obcí , krajů , do Senátu a Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR a evropského parlamentu) a sčítání domů, bytů a obyvatel
- doručování služ.pošty obyvatelům města
- úklid úřadu (firma)
- zajišťování agendy cestovních dokladů
- zajišťování agendy občanských průkazů
- zajišťování kompletní agendy evidence obyvatel
- aktualizace evidence obyvatel Centrálního registru obyvatel
- zajištění matriční agendy v rámci působnosti obce III. Typu
- zajišťování provozu systému CZECH POINT
- Komise pro projednávání přestupků ve věci veřejného pořádku, občanského soužití a majetku.
- Provádí soupisy majetku zemřelých, kteří nemají příbuzné, zajišťuje všechny potřebné úkony s tímto spojené.
- Vyhotovuje posudky na občany, kteří jsou řešeni Policií ČR, Státním zastupitelstvím a jinými orgány činnými v trestním řízení.
- Ztráty a nálezy
Adresa
412 01 Litoměřice
Pracovníci
Jméno | Telefon | Funkce |
---|---|---|
Ing. Jaroslav Lachman | +420 416 916 119 | vedoucí odboru |
Bc. Miroslav Tamáš | +420 416 916 219 | Vedoucí oddělení vnitřní správy |
Bc. Milena Nováková | +420 416 916 318 | vedoucí oddělení správních činností |
Renata Beranová | +420 416 916 315 | referent občanských průkazů, cestovních dokladů, evidence obyvatel |
Kateřina Čechová | +420 416 916 311 | podatelna |
Lenka Ečerová | +420 416 916 533 | matrikářka |
Bc. Světlana Fišerová | +420 416 916 314 | přestupky |
Monika Gašpárková | +420 416 916 316 | referent občanských průkazů, cestovních dokladů, evidence obyvatel |
Jana Havelková | +420 416 916 317 | referent občanských průkazů, cestovních dokladů, evidence obyvatel |
Jana Hříbalová | +420 416 916 113 | matrikářka |
Lenka Jilichová | +420 416 916 555 | metodik spisové služby |
Jana Koňaříková | +420 416 916 114 | přestupky |
Jana Kühnová | +420 416 916 118 | hospodářka |
Jiří Lepšík | +420 416 916 221 | správce budov, řidič |
Jana Mynaříková | +420 416 916 532 | matrikářka |
Erika Novotná | +420 416 916 392 | CzechPOINT |
Kristína Obermajerová | +420 416 916 104 | administrativní a spisová pracovnice - podatelna |
Pavla Pařezová | +420 416 916 319 | referent občanských průkazů, cestovních dokladů, evidence obyvatel |
Pavel Řídel | +420 416 916 217 | správce budov, řidič |
Peter Sabó | +420 416 916 216 | referent občanských průkazů, cestovních dokladů, evidence obyvatel |
Eliška Smejkalová | +420 416 916 104 | podatelna |
Bohuslav Spálený | +420 416 916 123 | správce budov, řidič |
Bc. Jaroslava Štoková | +420 416 916 313 | referent občanských průkazů, cestovních dokladů, evidence obyvatel |
Kateřina Tůmová | +420 416 916 391 | CzechPOINT |
Helena Viktorinová | +420 416 916 117 | administrativa |
Ladislava Vokálová | +420 416 916 102 | podatelna |
Činnost odboru/oddělení
- činnosti v rozsahu stanoveném zákonem o živnostenském podnikání
- výkon funkce orgánu státní správy I. stupně pro oblast živností koncesovaných; ohlašovacích volných, řemeslných, vázaných – registrace podnikatelů, zpracovávání změn, rušení živnostenských oprávnění
- vedení živnostenského rejstříku a vyřizování žádostí o výpisy ze živnostenského rejstříku
- funkce CRM – centrální registrační místo (FÚ, SSZ, ZP)
- živnostenská kontrola a sankční řízení za porušení povinností podle živnostenského zákona
- zabezpečování dozorových a kontrolních činností v oblasti dodržování povinností stanovených zákonem o ochraně spotřebitele, o výkonu některých činností v oblasti cestovního ruchu, o realitním zprostředkování, o ochraně zdraví před škodlivými účinky návykových látek, o povinném značení lihu, o silniční dopravě, o vnitrozemské plavbě, o realitním zprostředkování a dalších
- koordinace a spolupráce s orgány státní správy, státního odborného dozoru, kontroly, orgány činnými v trestním řízení apod.
- poskytování informací v souladu se zákonem o svobodném přístupu k informacím
- vyřizování stížností a petic patřících do působnosti odboru
- zajišťování poradenské činnost na úseku živnostenského podnikání
- vykonávání činnosti v rozsahu stanoveném zákonem o zemědělství, týkající se především evidence zemědělských podnikatelů
- vidimace a legalizace
Adresa
412 01 Litoměřice
Pracovníci
Jméno | Telefon | Funkce |
---|---|---|
Ing. Marcela Škrancová | +420 416 916 199 | vedoucí odboru |
Ing. Jan Adámek | +420 416 916 196 | referent kontroly |
Hana Andrášová DiS. | +420 416 916 192 | referent registrace |
Bc. Lucie Knotková | +420 416 916 195 | referent kontroly |
Bc. Petr Ledvinka | +420 416 916 193 | referent správních činností |
Michal Melen DiS. | +420 416 916 191 | referent registrace |
Bc. Libuše Nademlejnská DiS. | +420 416 916 190 | referent registrace |
Eva Růžičková | +420 416 916 198 | referent kontrola |
Ing. Markéta Zbránková | +420 416 916 194 | referent kontroly |
Činnost odboru/oddělení
Oddělení sociální práce a komunitního plánování
- vykonává činnosti spojené s funkcí veřejného opatrovníka
- vydává speciální označení vozidel pro osoby, kterým byly přiznány mimořádné výhody II.
a III. stupně (průkazy ZTP a ZTP/P) - vydává označení vozidla poskytovatele domácí zdravotní péče, označení vozidla praktického lékaře ve službě, označení vozidla registrovaného poskytovatele terénních sociálních služeb
- zajišťuje agendu zvláštního příjemce dávek důchodového pojištění
- řeší přestupky na úseku zdravotnictví, na úseku ochrany před alkoholismem a jinými toxikomániemi
- zajišťuje bezplatné základní sociální poradenství o možnostech řešení nepříznivé soc.situace nebo jejího předcházení
- na území svého správního obvodu koordinuje poskytování soc.služeb
- zajišťuje výkon činnosti soc.práce ve vztahu k osobám v hmotné nouzi
- spolupracuje s cílovou skupinou osoby ve výkonu trestu odnětí svobody či výkonu vazby
- řeší otázky bydlení osob se zdrav. postižením a seniorů
- zajišťuje gratulace seniorům a společenské akce pro seniory
- komplexně zabezpečuje a koordinuje aktualizaci Komunitního plánu a Katalogu soc.služeb
- odbor SVaZ zajišťuje prevenci kriminality
Oddělení sociálně - právní ochrany dětí
- zaměstnanci obce, na základě oprávnění úřadu mohou navštěvovat dítě a rodinu v prostředí, kde se dítě a rodina zdržuje a zde pořizovat obrazové a zvukové záznamy pro účely ochrany práv dítěte
- vyhledávání dětí v ohrožení a působení na rodiče, kteří zanedbávají výchovu dětí
- spolupráce se státními orgány a institucemi, zejména lékaři u dětí týraných – ohrožených
- zajišťování poradenství ve věci výchovy dětí a svěření dětí do náhradní rodiny
- rozhoduje o výchovných opatřeních
- navrhuje soudu ústavní výchovu, omezení a zbavení rodičovské zodpovědnosti, vyslovení tzv. nezájmu o dítě
- vykonává funkci opatrovníka, poručníka a činí neodkladné úkony v zájmu dítěte
- zprostředkovává osvojení, pěstounskou péči a pěstounskou péči na přechodnou dobu
- stanovuje individuální plán ochrany dítěte, vyhodnocuje situaci dítěte a rodiny, organizuje případové konference
- sleduje dodržování práv dítěte v ústavním zařízení a uděluje souhlas k pobytu dítěte mimo ústav
Kurátoři
- řeší problematiku nezletilých dětí, které se dopustily činu jinak trestného, a mladistvých, u nichž bylo zahájeno trestní stíhání, případně kteří se dopustili přestupku.
- spolupracují s orgány činnými v trestním řízení (policie, státní zastupitelství, soudy pro mládež)
- v rámci zákonných kompetencí řeší problematiku dětí a mladistvých s opakovanými výchovnými problémy závažnějšího charakteru, při čemž úzce spolupracují se školami, zájmovými organizacemi, občanskými sdruženími, úřady práce, probační a mediační službou atp.
- podávají návrhy a podněty soudu případně na uložení výchovného opatření
- úzce spolupracují se školskými zařízeními pro výkon ústavní a ochranné výchovy, případně s věznicemi, kde pravidelně sledují dodržování práv nezl.dětí a mladistvých umístěných v těchto zařízeních.
- spolupracují s Komisí pro sociálně právní ochranu dětí
Adresa
412 01 Litoměřice
Pracovníci
Jméno | Telefon | Funkce |
---|---|---|
Ing.Bc. Renáta Jurková | +420 416 916 129 | vedoucí odboru |
Ivana Aksenowá DiS. | +420 416 916 128 | vedoucí oddělení sociální péče a komunitního plánování |
Mgr. Kamila Vlčková | +420 416 916 124 | vedoucí oddělení OSPOD |
Mgr. Simona Barčíková | +420 416 916 322 | sociální pracovnice OSPOD |
Kateřina Benešová | +420 416 916 228 | referent státní správy a samosprávy - komunitní plánování |
Lenka Benešová | +420 416 916 321 | referent samosprávy - prevence kriminality |
Mgr. Petra Benešová | +420 416 916 125 | sociální pracovník pro seniory a zdravotně postižené |
Mgr. Tereza Bíbrlík | +420 416 916 336 | sociální pracovnice OSPOD - dohody PP |
Bc. Denisa Dobešová | +420 416 916 324 | náhradní rodinná péče, sociálně právní ochrana dětí |
Hana Eiglerová | +420 416 916 223 | referent státní správy a samosprávy - OSPOD |
Jiřina Hospůdková | +420 416 916 226 | veřejný opatrovník, referent státní správy a samosprávy |
Ilona Choutková | +420 416 916 423 | kurátorka pro děti a mládež |
Hana Chrudimská | +420 416 916 126 | hospodaření a administrativa odboru |
Bc. Pavlína Klofáčová | +420 416 916 421 | kurátorka pro děti a mládež |
Radka Kmochová | +420 416 916 326 | sociální pracovnice OSPOD |
Iveta Kojičová DiS. | +420 416 916 323 | sociální pracovnice OSPOD |
PhDr. Pavel Kolařík | +420 416 916 120 | sociální pracovník |
Bc. Iveta Kopecká | +420 416 916 335 | sociální pracovnice OSPOD |
Mgr. Ludmila Kovářová | +420 416 916 332 | sociální pracovník OSPOD |
Aleš Löffelmann | +420 416 916 230 | referent státní správy a samosprávy - veřejný opatrovník |
Mgr. Tereza Marková | +420 416 916 426 | sociální pracovník - kurátor pro dospělé |
Bc. Markéta Mayerová | +420 416 916 328 | sociální pracovnice OSPOD |
Pavlína Mikšová | +420 416 916 425 | sociální pracovník OSPOD |
Bc. Tereza Nebeská | +420 416 916 227 | referent státní správy a samosprávy - komunitní plánování |
Bc. Marie Písková | +420 416 916 325 | sociální pracovnice OSPOD |
Petra Plzáková | +420 416 916 127 | veřejný opatrovník, referent státní správy a samosprávy |
Bc. Brigita Pojezná | +420 416 916 422 | kurátorka pro děti a mládež |
Mgr. Iva Pokorná | +420 416 916 427 | kurátorka pro děti a mládež |
Mgr. Jana Rothová | +420 416 916 320 | sociální pracovnice OSPOD |
Jana Sochová | +420 416 916 121 | veřejný opatrovník, referent státní správy a samosprávy |
Sylva Svobodová | +420 416 916 327 | náhradní rodinná péče, sociálně právní ochrana dětí |
Daniel Šikner | +420 724 495 670 | řidič - údržbář |
Jana Švecová | +420 416 916 424 | sociální pracovnice OSPOD |
Ing. Klára Vinklerová DiS. | +420 416 916 222 | sociální pracovník |
Činnost odboru/oddělení
- vydává sdělení k existenci staveb.
- vydává předběžnou informaci ve smyslu § 174 stavebního zákona,
- vede řízení o povolení záměru (včetně nestavebních záměrů) a vydává povolení v rámci působnosti stavebního úřadu ve věcech záměrů dle § 34a odst. 1. písm a) stavebního zákona. Vede řízení o povolení změny těchto povolení. Rozhoduje o prodloužení platnosti povolení a o prodloužení termínu dokončení stavby. Rozhoduje v rámci řízení o povolení záměru o námitkách účastníků řízení. Dále vydává souhlas ke změně užívání stavby, nebo vede řízení o změně užívání stavby a vydává o ní rozhodnutí,
- SÚ provádí kontrolní prohlídky rozestavěných staveb ve fázích uvedených v podmínkách povolení záměru. Vede kolaudační řízení, kterým povoluje užívání staveb, povoluje předčasné užívání staveb a povoluje či nařizuje provedení zkušebního provozu. Dále vede řízení a vydává povolení ke změně v užívání stavby.
- vede řízení o nařízení odstranění staveb a nestavebních záměrů, v rozsahu dle § 250 odst. 1. stavebního zákona.
- vede řízení o dodatečném povolení staveb,
- vydává zakazující opatření dle § 294 stavebního zákona,
- nařizuje opatření k nápravě jako jsou udržovací práce, nezbytné úpravy, nutné zabezpečovací práce, neodkladné odstranění záměru a vyklizení stavby dle § 295 stavebního zákona. Hrozí-li nebezpečí z prodlení, zajistí odstranění záměru, nutné zabezpečovací práce a vyklizení stavby prostřednictvím stavebního podnikatele, rozhoduje o opatření na sousedním pozemku k provedení opaření k nápravě,
- vkládá dokumentaci pro povolení záměru do evidence elektronických dokumentací
- SÚ nařizuje vlastníku stavby pořízení pasportu stavby v případech, kdy nebyla pořízena, nedochovala se nebo není v náležitém stavu.
- Stavební úřad kontroluje plnění povinností vyplývajících ze stavebního zákona, jiných právních předpisů v mezích jeho působnosti a z rozhodnutí a opatření obecné povahy vydaných podle stavebního zákona.
- SÚ rozhoduje o výjimce z požadavků na výstavbu v řízení o povolení záměru,
- Projednává přestupky proti stavebnímu zákonu a v rámci téhož ukládá pokuty za prokázané přestupky,
- je vyvlastňovacím úřadem dle zákona č. 184/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů,
- Eviduje a ukládá veškerou dokumentaci a podklady pro jím vydaná rozhodnutí a veškerá pravomocná rozhodnutí a jiná opatření stavebního úřadu.
- SÚ postupuje ve vzájemné součinnosti s dotčenými orgány chránícími veřejné zájmy podle zvláštních právních předpisů.
- v rámci plnění úkolů podle stavebního zákona vstupují pověření zaměstnanci stavebního úřadu na cizí pozemky, stavby a do staveb dle podmínek uvedených v § 293 stavebního zákona
- v rámci svých řízení vyhodnocuje a vypořádává se s námitkami účastníků řízení a připomínkami veřejnosti dle § 190 až 192 stavebního zákona
- spolupracuje s orgány obcí v území své působnosti při kontrole nad zajišťováním ochrany veřejných zájmů, ochrany práv a oprávněných zájmů právnických a fyzických osob a nad plněním jejich povinností vyplývajících z tohoto zákona a právních předpisů vydaných k jeho provedení,
- zpracovává koordinovaná a závazná koordinovaná stanoviska.
Adresa
412 01 Litoměřice
Pracovníci
Jméno | Telefon | Funkce |
---|---|---|
Ing. arch. Dominik Miko | +420 416 916 139 | vedoucí odboru |
Ing. Libor Bezděka | +420 416 916 138 | zástupce vedoucího,územní rozhodování |
Eva Březinová | +420 416 916 133 | stavebně správní referent |
Jaroslava Ducká | +420 416 916 417 | stavebně správní referent |
Lenka Gmitterová | +420 416 916 137 | ekonom, administrativa |
Jiří Hohenberger | +420 416 916 135 | stavebně správní referent |
Bc. Petra Kellerová | +420 416 916 134 | stavebně správní referent |
Rút Krejčová | +420 416 916 136 | stavebně správní referent |
Pavla Křenová | +420 416 916 132 | stavebně správní referent |
Bc. Marie Valentová | +420 416 916 131 | stavebně správní referent |
Činnost odboru/oddělení
Účetnictví a rozpočet:
- komplexní vedení účetnictví města,
- správa všech účtů města u peněžních ústavů, zajišťování platebního styku města (placení faktur a dalších závazků),
- zpracování výkazů o plnění rozpočtu a dalších finančních výkazů dle příslušné legislativy a jejich předávání příslušným nadřízeným orgánům,
- komplexní zajištění veškerých finančních agend organizace,
- zpracování statistických výkazů,
- zastupování města Litoměřice při jednáních s finančním úřadem,
- zpracování a podávání daňových přiznání za právnickou osobu město Litoměřice a to:
- daň z příjmu právnických osob,
- daň z přidané hodnoty, kontrolní hlášení k dani z přidané hodnoty,
- provádění inventarizace majetku města ve spolupráci s příslušnými pracovníky ostatních odborů,
- řízení a organizace tvorby rozpočtu města na příslušný rok a provádění rozpočtových opatření v průběhu roku,
- na webu města v sekci Rozpočet a hospodaření města – zveřejňování povinných informací dle příslušné legislativy (zákona č. 250/2000 Sb.) – schválený rozpočet a jeho změny v průběhu roku (rozpočtová opatření), průběžné čtvrtletní plnění rozpočtu, rozpočtový výhled a závěrečné účty za předchozí roky,
Místní poplatky:
- správa těchto místních poplatků včetně zahájení vymáhání jejich nedoplatků:
- poplatek ze psů,
- poplatek z pobytu
- poplatek za komunální odpad
- zajištění agendy související se zákonem o hazardních hrách
Hlavní pokladna:
- zajištění agendy hotovostních plateb pro veřejnost a v rámci úřadu
Adresa
412 01 Litoměřice
Pracovníci
Jméno | Telefon | Funkce |
---|---|---|
Ing. Iveta Zalabáková | +420 416 916 149 | vedoucí odboru |
Ing. Hana Tobiášová | +420 416 916 443 | zástupce vedoucího, rozpočtářka |
Eva Dytrychová | +420 416 916 143 | hlavní účetní |
Kamila Frková | +420 416 916 142 | správce daní a poplatků |
Jitka Sochová | +420 416 916 239 | správce daní a poplatků |
Radka Somrová | +420 416 916 241 | správce daní a poplatků |
Šárka Stejskalová | +420 416 916 240 | hlavní pokladní |
Lenka Škamlová | +420 416 916 148 | účetní |
Dita Tovarová | +420 416 916 146 | účetní |
Šárka Votrubová | +420 416 916 145 | účetní |
Činnost odboru/oddělení
Úsek správy majetku města (ÚSMM)
- Zajišťuje evidenci veškerého nemovitého majetku města.
- Provádí prodeje městských nemovitostí, tj. pozemků, staveb a bytů.
- Zajišťuje sepsání kupních smluv a nájemních smluv na nemovitosti města.
- Vede evidenci o splátkách kupní ceny nemovitostí.
- Sjednává nákup pozemků pro realizaci územního plánu a investic města.
- Zpracovává podklady pro jednání RM a ZM týkající se disponování s majetkem (prodej, pronájem, směny, věcná břemena apod.).
- Vydává vyjádření ke stavebnímu řízení (vyjádření souseda k uvažovaným stavbám, ukládání sítí apod.).
- Zajištění nákupu energií pro město a jeho příspěvkové organizace, realizace úkolů souvisejících s plněním zákonných povinností v oblasti energetiky a energetických úspor a dále pak koordinace projektů a investic souvisejících s naplňováním energetické politiky města.
Úsek správy nemovitostí (ÚSN)
- Zajišťuje správu bytového fondu a prostor sloužících podnikání, tj. veškeré provozní, technické a ekonomické činnosti související s jejich správou a užíváním (správa a údržba bytů a prostor sloužící podnikání, vč. kontrol, revizí, oprav, rekonstrukcí či případné investiční činnosti).
- Vypisuje výběrová řízení pro stavební akce nad 500 tis. Kč.
- Zajišťuje podklady pro realizaci rekonstrukcí a modernizace městských bytů a k prováděným opravám budov v historické části města – bytové domy a prostory sloužící podnikání.
- Vede evidenci o nájemních vztazích v bytových domech a prostorách sloužící podnikání s výjimkou škol a prostor pro kulturu a sport.
- Vede evidenci nájemníků, provádí výběr nájemného a vyúčtování služeb poskytovaných v souvislosti s nájmem bytu či prostor sloužící podnikání.
- Vede veškerou agentu o nájemním vztahu (nájemní smlouvy, přechod nájmu, výměny bytů) a zpracovává podklady pro jednání RM, související s uzavřením či trváním nájemního vztahu.
- Vede evidenci platební morálky uživatelů bytů a prostor sloužící podnikání, společně s právním oddělením města zajišťuje vymáhání pohledávek z nájemného.
Oddělení lesního hospodářství (OLH)
převážně se zabývá:
- těžbou, přibližováním a manipulací dřevní hmoty,
- lesnickými pracemi, které provádí dle lesního hospodářského plánu,
- zalesněním, tj. výsadbou sazenic a péčí o lesní výsadbu,
- prodejem dřevní hmoty,
- čištěním lesa,
- dopravou dřevní hmoty,
- zajišťováním krmiva pro zvěř, odlovem zvěře a sanitárním odstřelem, vydáváním povolenek k lovu,
- správou a péčí o svěřený majetek a pronajatou honitbu.
Adresa
412 01 Litoměřice
Pracovníci
Jméno | Telefon | Funkce |
---|---|---|
Mgr. Václav Härting | +420 416 916 259 | vedoucí odboru |
Vladimír Kolář | +420 734 783 337 | vedoucí Oddělění lesního hospodářství |
Bc. Kateřina Adámková | +420 416 916 154 | referentka ÚSN – předpis nájmu a služeb z bytů a prostor sloužích podnikání |
Michal Barčík | +420 416 916 153 | referent správy nemovitostí |
Bc. Jana Bradnová | +420 416 916 159 | účetní |
Lenka Černá | +420 416 916 156 | vyúčtování služeb |
Bc. Pavlína Faltová DiS. | +420 416 916 157 | vymáhání pohledávek |
Jana Fialová | +420 416 916 255 | pozemky - pronájem, prodej |
Bc. David Hillmer | +420 416 916 152 | bytový technik + správce SW E-manager |
Bc. Romana Hönigová | +420 416 916 158 | energetický manažer |
Lenka Jindřichová | +420 416 916 258 | pozemky - pronájem, prodej |
Bc. Kristýna Kopřivová | +420 416 916 252 | hospodaření, administrativa |
Josef Krist | +420 416 916 155 | bytový technik |
Lenka Procházková | +420 416 916 250 | referent hospodaření a administrativy |
Činnost odboru/oddělení
- návrhy studií zastavěnosti pozemků, jejich regulativy
- posuzování projektových dokumentací jednotlivých investorů na území města
- pořizování územně plánovacích podkladů a územně plánovacích dokumentací
- vydávání závazných stanovisek úřadu územního plánování
- příprava a realizace investičních akcí města (obytné budovy, administrativní budovy, sportovní zařízení, komunikace, inženýrské sítě apod.
- výkon technického dozoru stavebníka dle §152odst.4 zákona 183/2006 Sb.
- projednávání investic s občany města, se správci inženýrských sítí, s dotčenými orgány státní správy i ostatními odbory
- kontrola správnosti projektové dokumentace
- koordinace oprav komunikací se správci sítí na území města
- vydávaní stanovisek a vyjádření pro povolování zvláštního užívání veřejného prostranství dle vyhlášky města, vybírání poplatků za umístění prodejních a reklamních zařízení, lešení, stavebního materiálu a předzahrádek, vedení evidence a kontroly skutečného stavu v terénu
- zajišťování majetkové správy nad místními komunikacemi, vyhotovování stanovisek a vyjádření s podmínkami pro odbor dopravy a silničního hospodářství a speciální stavební úřad,
- koordinace prací Technických služeb města Litoměřice (úklid, opravy chodníků, komunikací, vpustí, údržbu města včetně VO, zábradlí, opravy, údržba a revize dětských hřišť, likvidace černých skládek apod.)
- kontrola a zajišťování údržby a revizí mostků, propustků, zastávek MHD
- vidimace a legalizace
- monitoring dotačních možností k projektovým záměrům města
- zajišťování dotací pro investiční akce města
- administrace projektů v době udržitelnosti
- příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu
- metodická pomoc všem odborům MěÚ a příspěvkovým organizacím města při přípravě, zpracování a kontrole veřejných zakázek malého rozsahu
- zveřejňování veřejných zakázek dle zákona
Adresa
412 01 Litoměřice
Pracovníci
Jméno | Telefon | Funkce |
---|---|---|
Ing. Venuše Brunclíková MBA. | +420 416 916 169 | vedoucí odboru |
Ing. Iveta Bauerová | +420 416 916 116 | referent pro veřejné zakázky |
Václav Blecha | +420 416 916 163 | investiční technik, technik služeb TSM |
Helena Hubálková | +420 416 916 444 | referent územního plánování |
Ing. Vladimír Kolbaba | +420 416 916 164 | vedoucí oddělení investic |
Ing. Miroslav Kopecký | +420 416 916 162 | referent územního plánování |
Ing. Michal Kříž | +420 416 916 160 | územní plánování |
Jana Kuchařová | +420 416 916 166 | zábory , majetkový správce |
Šárka Lepšíková | +420 416 916 167 | hospodaření, administrativa |
Bc. Přemysl Pech | +420 416 916 161 | územní plánování |
Ing. Kateřina Petrusová | +420 416 916 122 | referent veřejných zakázek a projektový manažer |
Bc. Ivana Pettingerová | +420 416 916 168 | referent územního plánování |
Ladislav Pošík | +420 416 916 165 | investiční technik |
Ing. Dana Svobodová | +420 416 916 448 | vedoucí oddělení veřejných zakázek a projektů |
Bc. Zdena Tlapáková | +420 416 916 445 | Projektový manažer, inženýring |
Bc. Tereza Vejlupková | +420 416 916 147 | projektový manažer, inženýring |
Činnost odboru/oddělení
Oddělení dopravně správní
Registr silničních vozidel
- po prokázání právního zájmu vydává data z tohoto registru
- rozhoduje o zápisu silničních vozidel do registru vozidel, provádí zápisy změn údajů
- přiděluje silničním vozidlům registrační značky a tabulky s registrační značkou či registrační značkou na přání
- vydává osvědčení o registracích a technické průkazy silničních vozidel nebo technická osvědčení silničních vozidel
- rozhoduje o zápisu vyřazení a zápisu zániku silničních vozidel z provozu
- schvaluje technickou způsobilost i jednotlivě vyrobeným nebo přestavěným sil. vozidlům
- schvaluje technickou způsobilost jednotlivě dovezených vozidel
- provádí státní odborný dozor ve věcech podmínek provozu vozidel na pozemních komunikacích
Registr řidičů
- po prokázání právního zájmu vydává data z tohoto registru
- pověřuje osoby oprávněné k zastavování vozidel
- uděluje, podmiňuje, omezuje, odnímá a vrací řidičská oprávnění a zrušuje podmínění nebo omezení řidičských oprávnění
- nařizuje přezkoumání zdravotní způsobilosti držitelů řidičských oprávnění a přezkoušení z odborné způsobilosti
- vydává a vyměňuje řidičské průkazy a mezinárodní řidičské průkazy a vydává duplikáty řidičských průkazů a mezinárodních řidičských průkazů
- vyměňuje řidičské průkazy Evropských společenství, řidičské průkazy vydané cizím státem
- provádí v registru řidičů záznamy o počtech bodů dosažených řidiči v bodovém hodnocení a o odečtu bodů
- projednává námitky a rozhoduje ve věci záznamu o počtu řidičem dosažených bodů v bodovém hodnocení
- vydává paměťové karty řidičů vozidla do digitálních tachografů
- vydává a odebírá paměťové karty vozidel a paměťové servisní karty
- vydává průkazy s profesní způsobilostí řidiče
Úsek řešení přestupků v dopravě
- projednává v prvním stupni přestupky v rozsahu své působnosti dle zákona č. 361/2000 Sb., zákona č. 56/2001 Sb., zákona č. 168/1999 Sb., zákona č. 247/2000 Sb., zákona č. 111/1994 Sb., zákona č. 13/1997 Sb.
Úsek autoškolství
- vykonává odborný dozor ve věcech získávání a zdokonalování odborné způsobilosti k řízení motorových vozidel
- rozhoduje o vydání registrace k provozování autoškoly o její změně a o jejím odnětí
- schvaluje výcviková vozidla pro jejich použití k výcviku v autoškole a změny jejich užívání
- zařazuje žadatele o řidičská oprávnění ke zkouškám z odborné způsobilosti a provádí tyto zkoušky
- zařazuje žadatele o přezkoušení z odborné způsobilosti a provádí tyto zkoušky
- zařazuje žadatele o zkoušky z profesní způsobilosti a provádí tyto zkoušky
- rozhoduje o udělení a odnětí oprávnění k provozování stanic měření emisí
- vydává osvědčení k provozování stanic měření emisí
- vykonává státní odborný dozor v oblasti stanic měření emisí
- vykonává činnost dopravního úřadu pro taxislužbu, vede evidence dopravců, řidičů a vozidel taxislužby
- vydává průkazy řidičů taxislužby a provádí výkon státního odborného dozoru na úseku taxislužby
Oddělení silničního hospodářství
- stanovuje po písemném vyjádření příslušného orgánu policie místní a přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích - silnicích II. a III. tříd, místních komunikacích a veřejně přístupných účelových komunikacích a užití zařízení pro provozní informace na silnicích II. a III. tříd, místních komunikacích a veřejně přístupných účelových komunikacích
- vykonává působnost speciálního stavebního úřadu ve věcech silnic II. a III. třídy, místních komunikací a veřejně přístupných účelových komunikací ve správním obvodu obce s rozšířenou působností Litoměřice a působnost silničního správního úřadu ve věcech silnic II. a III. tříd s výjimkou věcí, o kterých rozhoduje Ministerstvo dopravy nebo krajský úřad, a veřejně přístupných účelových komunikací ve správním obvodu obce s rozšířenou působností Litoměřice, ve věcech místních komunikací a veřejně přístupných účelových komunikací na území města Litoměřice
- rozhoduje o zařazení pozemních komunikací do kategorie místních komunikací a o vyřazení místní komunikace z této kategorie
- provádí státní dozor na silnicích II. a III. tříd, místních komunikacích a veřejně přístupných účelových komunikacích v rozsahu své působnosti
- věcně zajišťuje údržbu a správu vodorovného a svislého dopravního značení na místních a veřejně přístupných účelových komunikacích na území města Litoměřice
- ve spolupráci s Policií ČR a Krajským úřadem Ústeckého kraje provádí prevenci v oblasti bezpečnosti provozu na příslušných pozemních komunikacích v rámci rozsahu své působnosti
- vykonává činnost dopravního úřadu, vydává licence k provozování autobusové dopravy a schvaluje jízdní řády pro městskou autobusovou dopravu (MAD)
- zabezpečuje provoz MAD ve městě
Hospodaření a administrativa odboru
- zajišťuje úkony spojené s platbami a provozem platebních karet při úhradách správních poplatků či pokut v rámci odboru a funkci podatelny odboru
- provádí konverze došlých dokumentů a ověřování listin a podpisů (vidimace a legalizace) dle zákona č. 21/2006 Sb., o ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a o ověřování pravosti podpisu a o změně některých zákonů (zákon o ověřování), ve znění pozdějších předpisů
Adresa
412 01 Litoměřice
Pracovníci
Jméno | Telefon | Funkce |
---|---|---|
Bc. Jan Jakub | +420 416 916 509 | vedoucí odboru |
Ivana Zapadlová | +420 416 916 508 | vedoucí oddělení dopravně správních evidencí |
Jaroslav Doležal | +420 416 916 523 | referent registru silničních vozidel - technik |
Lenka Jakubová | +420 416 916 511 | hospodaření a administrativa odboru |
Ing. Lukáš Jůva | +420 416 916 522 | referent silničního hospodářství – technik |
Bc. Jan Kovařík | +420 416 916 521 | referent silničního hospodářství – technik |
Renata Kozáková | +420 416 916 524 | referent registru silničních vozidel |
Ing. Lenka Kuchařová | +420 416 916 510 | vedoucí oddělení silničního hospodářství, zástupce vedoucího odboru |
Josef Landa | +420 416 916 512 | referent silničního hospodářství – technik |
Petr Ledvinka | +420 416 916 514 | přestupky v dopravě |
Ing. Petr Mynařík | +420 416 916 506 | zkušební komisař, evidence dopravců TAXI, stanice měření emisí |
Olga Nováková | +420 416 916 505 | referent registru silničních vozidel |
Jiřina Novotná | +420 416 916 504 | referent registru řidičů |
Alena Prochová | +420 416 916 513 | řidičské průkazy |
Jana Rejfová | +420 416 916 515 | přestupky v dopravě |
Šárka Sedlmayerová | +420 416 916 516 | referent registru řidičů |
Ing. Miroslava Stanislavová | +420 416 916 507 | přestupky v dopravě |
Naďa Šálková | +420 416 916 501 | referent registru silničních vozidel |
Veronika Šlanhofová | +420 416 916 517 | přestupky v dopravě |
Jan Šmat | +420 416 916 502 | referent registru silničních vozidel - technik |
Věra Vašutová | +420 416 916 518 | registr řidičů |
Bc. Petra Zemenová | +420 416 916 520 | přestupky v dopravě |
Činnost odboru/oddělení
Úsek ochrany ovzduší
- vydává závazná stanoviska k nevyjmenovaným zdrojům (např. plynový kotel, krbová kamna …) znečišťování ovzduší
- pokuty za znečišťování ovzduší
- dotace na ekologické vytápění pro občany města
- dotace na solární ohřev TÚV
- vyhlašování varovných a regulačních opatření k omezení emisí z rozhodujících zdrojů při smogových situacích
- poskytuje občanům informace o povinnostech ve vztahu k platné legislativě
- zprostředkovává informace ohledně monitorovacího systému ovzduší
Úsek odpadového hospodářství
- zajišťuje organizaci a financování svozu komunálního, separovaného, a nebezpečného odpadu na území města Litoměřice
- ukládá pokuty za porušování zákona o odpadech
- kontroluje kvalitu svozu komunálního odpadu a zajišťuje případnou nápravu
- zajišťuje budování kontejnerových stání a jejich údržbu
- vede evidenci odpadů a zpracovává statistické výkazy o odpadech
- zajišťuje odstranění odstavených vozidel
Úsek ochrany ZPF
- vydává rozhodnutí o odvodech za odnětí půdy ze ZPF
- uděluje souhlas k odnětí ze ZPF
- vydává rozhodnutí v pochybnostech o příslušnosti pozemků do ZPF
- ukládá pokuty ve vztahu k poškozování ZPF
- přiděluje ornici
Úsek ochrany přírody a krajiny
- vydává rozhodnutí o povolení kácení dřevin na k.ú. Litoměřice a k.ú.Pokratice
- vydává závazná stanoviska k zásahům do významných krajinných prvků
- vydává rozhodnutí o stanovení odchylného postupu při ochraně ptáků
- vydává souhlasy k umisťování a povolování staveb a k jiným činnostem, které by mohly snížit nebo změnit krajinný ráz
- vymezuje a hodnotí místní systém ekologické stability
- řeší zaplevelení pozemků, jako přestupky fyzických osob
Oddělení vodního hospodářství
- je speciálním stavebním úřadem pro vodní díla (studny, čistírny odpadních vod, vodovody, kanalizace, rybníky …)
- vydává povolení k nakládání s vodami pro vodní díla (odběr, vypouštění, akumulace …)
- vydává závazná stanoviska pro činnosti v územích chráněných vodním zákonem (záplavová území, ochranná pásma vodních zdrojů …)
- vydává vyjádření ke všem stavebním záměrům
- provádí kontroly na úseku vodního hospodářství
- uděluje pokuty na za porušení ustanovení vodního zákona a zákona o vodovodech a kanalizacích
- administruje dotace na nádrže s dešťovou vodou pro občany města
Úsek státní správy myslivosti a lesního hospodářství
- ustanovuje nebo odvolává myslivecké hospodáře,
- povoluje lov zvěře v době jejího hájení,
- vydává rozhodnutí o povolení lovu zvěře na nehonebních pozemcích případně o pověření provedení lovu na těchto pozemcích,
- vydává rozhodnutí o výjimce ze zakázaných způsobů lovu,
- vydává a odebírá lovecké lístky,
- řeší přestupky na úseku státní správy myslivosti a lesního hospodářství,
- vede dle § 20 odst. 3 a 2 Rejstřík honebních společenstev a provádí zápisy a výmazy z něj a vydává úřední potvrzení o zápisu, případně o tom, že zápis není proveden,
- vydává zúčtovací plomby a lístky o původu zvěře uživatelům honiteb a vede jejich evidenci,
- vydává rozhodnutí v pochybnostech, zda jde o pozemek určený k plnění funkcí lesa (dále jen PUPFL),
- vydává rozhodnutí o prohlášení pozemku za PUPFL,
- vydává rozhodnutí o dělení lesních pozemků, při kterém výměra jednoho dílu klesne pod 1 ha,
- vydává souhlas k vydání územního rozhodnutí na pozemky ve vzdálenosti do 50 m od okraje lesa,
- vydává rozhodnutí o odnětí lesních pozemků plnění funkcí lesa nebo omezení jejich využívání,
- vydává rozhodnutí o stanovení podmínek ke konání sportovních akcí v lese,
- stanovuje rozsah a způsob zabezpečovacích opatření k zajištění bezpečnosti osob a majetku před škodami, které by mohly být způsobeny padáním kamenů, sesuvem půdy, pádem stromů,
- vydává rozhodnutí o nezbytných opatřeních k odvrácení hrozícího nebezpečí ,
- zajišťuje zpracování lesních hospodářských osnov,
- ustanovuje lesní stráž a ruš ustanovení lesní stráže ve svém ve svém správním obvodu.
Úsek rybářství
- vydává rybářské lístky
- řeší přestupky na úseku státní správy rybářství
- ustanovuje a odvolává rybářskou stráž
Úsek ochrany zvířat proti týrání
- podle zákona 246/1992 Sb.
- spolupráce se záchrannou stanicí FALCO
- spolupracuje s psím útulkem,
Úsek správy městské zeleně
- vydává souhlas s realizací akcí v městské zeleni
- zajišťuje veškerou agendu související s městskou zelení (investice, údržba zeleně, kácení na pozemcích města, projektová příprava)
Adresa
412 01 Litoměřice
Pracovníci
Jméno | Telefon | Funkce |
---|---|---|
Ing. Pavel Gryndler | +420 416 916 179 | vedoucí odboru |
Ing. Lenka Brožová | +420 416 916 178 | zástupce vedoucího, městská zeleň |
Mgr. Antonín Tym Ph.D. | +420 725 095 137 | Vedoucí projektu SYNERGIS |
Jiřina Bartoňová DiS. | +420 416 916 172 | vedoucí oddělení státní správy vodního hospodářství |
Michal Bouček | +420 416 916 171 | referent státní správy vodního hospodářství |
Jitka Hájková | +420 416 916 175 | referent samosprávy odpadového hospodářství a státní správy ochrany zvířat proti týrání |
Ing. Lenka Kobylková | +420 416 916 170 | referent státní správy myslivosti a lesů |
Věra Kubátová | +420 416 916 270 | administrativa odboru + rybářské lístky |
Ing. Vladimíra Müllerová | +420 416 916 176 | referent ochrany ZPF |
Bc. Markéta Myšková | +420 416 916 271 | referent státní správy ochrany ovzduší |
Ing. Jana Pavlasová | +420 416 916 272 | referent státní správy vodního hospodářství |
Ing. Zlatuše Řepíková | +420 416 916 174 | referent státní správy odpadového hospodářství |
Ing. Lenka Skokanová | +420 416 916 173 | referent státní správy ochrany přírody a krajiny |
Ing. Kateřina Šinfeltová | +420 416 916 177 | referent státní správy odpadového hospodářství |
Činnost odboru/oddělení
Školství
- výkon zřizovatelských funkcí základních a mateřských škol, Základní umělecké školy Litoměřice, Domu dětí a mládeže Rozmarýn a Centrální školní jídelny Litoměřice v souladu se zákonem 561/2004 Sb. školský zákon.
- správa nemovitého majetku, které slouží školám a školským zařízením, zřízeným městem Litoměřice
- evidence statistických údajů o počtu žáků ZŠ a MŠ
- aktualizace rejstříku škol a školských zařízení
- konkurzní řízení na ředitele škol a školských zařízení dle vyhlášky č. 54/2005 Sb. o náležitostech konkursního řízení a konkursních komisích
- dohled nad funkčností školských rad u škol zřízených městem Litoměřice,
- pravidelná aktualizace vyhlášky o spádovosti škol města Litoměřice
- zveřejňování návrhů rozpočtů a střednědobých výhledů rozpočtů škol a školských zařízení a jejich následné rozpracování na jednotlivé úseky dle závazných ukazatelů ve vztahu k rozpočtu zřizovatele
- přestupkové řízení podle § 182a zákona č. 561/2004 Sb., školský zákon
- zpracování návrhů rozpisů finančních prostředků státního rozpočtu poskytovaných dle platných zásad MŠMT ČR a krajských normativů školám a školským zařízením za ORP Litoměřice včetně přípravy podkladů pro dohadovací řízení na Krajském úřadě Ústeckého kraje a zpracování návrhu úprav rozpočtů finančních prostředků ze státního rozpočtu v průběhu kalendářního roku
- průběžná kontrola čerpání státních prostředků a plnění jednotlivých ukazatelů včetně návrhů na odstranění nedostatků
- příprava podkladů pro zúčtování prostředků státního rozpočtu poskytovaných KÚ závazným postupem a podle společných pokynů MŠMT ČR a MF ČR k zúčtování prostředků státního rozpočtu
- evidence a kontrola údajů z jednotlivých účelových dotací na individuální projekty škol a školských zařízení ze státního rozpočtu
- kontrola a analytické vyhodnocování čtvrtletních výkazů o mzdových prostředcích a pracovnících škol a školských zařízení podle druhu a typu zařízení
- vedení dokumentace škol a školských zařízení, zpracování statistického výkaznictví za regionální školství ze školní matriky
Kultura
- výkon zřizovatelských funkcí a spolupráce s příspěvkovými organizacemi Městská kulturní zařízení v Litoměřicích a Knihovna K. H. Máchy v Litoměřicích
- agenda a administrování dotačních programů na podporu kultury na území města a podpory celoroční činnosti kulturních organizací na území města Litoměřice včetně evidence subjektů působících v oblasti kultury (hudební a pěvecké sbory, divadelní soubory a ostatní kulturní spolky)
- občanské obřady – organizační zajištění vítání občánků a jubilejních svateb na žádost občanů (zlatá, diamantová, aj.)
- zajištění průběhu Dne otevřených dveří kulturních památek v rámci Dnů evropského dědictví
- agenda Centrální evidence válečných hrobů a zpracování pravidelných zpráv na Ministerstvo obrany ČR dle zákona č. 122/2004 Sb., o válečných hrobech, o pietních místech na území ORP Litoměřice
- evidence ohlášení k provozování tombol dle zákona č. 186/2016 Sb., o hazardních hrách
- spolupráce s kronikářem města
Sport
- výkon zřizovatelských funkcí příspěvkové organizace Městská sportovní zařízení v Litoměřicích
- zpracování a aktualizace Koncepce rozvoje sportu v Litoměřicích v souladu se zákonem č. 115/2001 Sb. o podpoře sportu
- evidence sportovních spolků na území města s mládežnickou členskou základnou
- agenda a administrování dotačních programů na podporu celoroční činnosti sportovních klubu a oddílů na území města Litoměřice a „Sportu pro zdraví/sportu pro všechny“
- agenda dotací v oblasti volného času dětí a mládeže
Památková péče
- výkon státní památkové péče v rozsahu zákona č. 20/1987 Sb., o památkové péči na území ORP Litoměřice na kulturních památkách a nemovitostech, které nejsou kulturní památkou, ale jsou v památkové rezervaci, v památkové zóně nebo v ochranném pásmu a další související činnosti včetně metodické pomoci, kontrolní činnosti státní památkové péče, dokumentace památkových objektů v regionu, sledování stavu uměleckých památek
- ukládání opatření při porušení povinností vyplývajících ze zákona č. 20/1987 Sb., o památkové péči, vedení přestupkového řízení a řízení o správním deliktu
- navrhování staveb nebo věcí na prohlášení či zrušení prohlášení za kulturní památku
- vydávání závazných stanovisek k územně plánovací dokumentaci
- výkon dozoru při obnově kulturních památek a při změně stavby či udržovacích pracích na nemovitostech, které nejsou kulturními památkami, ale jsou v památkové rezervaci, památkové zóně nebo v ochranném pásmu z hlediska památkové péče
- zpracování návrhů na poskytnutí finančních prostředků na obnovu, údržbu i záchranu kulturních památek v rámci dotačních programů Ministerstva kultury a Krajského úřadu Ústeckého kraje
- administrování dotačních programů MK ČR - Podpora obnovy kulturních památek prostřednictvím obcí s rozšířenou působností a Program regenerace městské památkové rezervace Litoměřice
Adresa
412 01 Litoměřice
Pracovníci
Jméno | Telefon | Funkce |
---|---|---|
Mgr. Klára Moščicová | +420 416 916 189 | vedoucí odboru |
Ing. Stanislava Halmlová | +420 416 916 186 | referent školství pro státní správu |
Ivona Hohenbergerová | +420 416 916 183 | referent státní památkové péče |
Bc. Petra Chourová | +420 416 916 180 | referentka státní památkové péče |
Hana Pospíchalová | +420 416 916 182 | referent pro státní památkovou péči, granty a dotace pro sport |
Dagmar Zelená | +420 416 916 181 | referent školství pro samosprávu |
Činnost odboru/oddělení
Úsek vnějších vztahů a komunikace
- vydávání tiskových zpráv a jejich distribuce
- příprava a vydávání Radničního zpravodaje
- vypracování a poskytování odpovědí na dotazy novinářů
- pořádání tiskových konferencí na aktuální témata
- pořizování fotografií a vedení fotoarchivu z akcí pořádaných městem
- medializace akcí pořádaných městem nebo za jeho účasti
- monitoring tisku a jeho analýza
- příprava témat a spolupráce s dodavatelem videoreportáží zpracovávaných pro město
- sestavování mediaplánu
- spolupráce při aktualizaci webových stránek města
- propagace města na sociálních sítí (Facebook, Instagram apod.)
- příprava a realizace projektu „Výroční zprávy města“
- podpora aktivit vnější a vnitřní komunikace
- realizace projektu „Mobilní rozhlas“
Úsek marketingu
- podpora turistického ruchu
- výstavní činnost
- propagace města Litoměřice ve spolupráci s Destinační agenturou České středohoří
- správa a aktualizace webů propagujících cestovní ruch
- internetový marketing
- Příprava a realizace nových produktů cestovního ruchu pro město Litoměřice s akcentem na jednotlivé cílové skupiny
- komunikace se subjekty působícími v cestovním ruchu, včetně aktivního vyhledávání možných partnerů pro rozvoj a spolupráci v cestovním ruchu
- reklamní činnost
- tvorba propagačních materiálů města Litoměřice
- zprostředkování obchodu a služeb
- tvorba koncepce strategie marketingu a cestovního ruchu, aktualizace marketingového plánu dle potřeb města a vývoje v oblasti cestovního ruchu
- pořádání kulturních, osvětových a jiných akcí
Úsek - informační centrum města
- poskytování informačních služeb veřejnosti
- průvodcovská služba
- reklamní činnost
- kopírovací práce
- zprostředkování obchodu a služeb
- překladatelská a tlumočnická činnost
- obchodní činnost
- pořádání kulturních, osvětových a jiných akcí
Adresa
412 01 Litoměřice
Pracovníci
Jméno | Telefon | Funkce |
---|---|---|
Ing. Eva Břeňová | +420 416 916 441 | vedoucí odboru |
Ing. Jana Hattová | +420 416 916 440 | referent infocentra |
Ing. Anna Jančurová | +420 416 916 540 | marketingová manažerka |
Jitka Maximiliánová | +420 416 916 440 | pracovník informačního centra |
Natálie Nováková | +420 416 916 440 | referent infocentra |
Mgr. Marie Ouborná | +420 416 916 541 | marketingová manažerka |
Šárka Pechová | +420 416 916 440 | referentka infocentra |
Michaela Rozsypalová | +420 416 916 542 | referent komunikace |
Radim Tuček | +420 416 916 543 | referent komunikace |
Příspěvkové organizace
Ředitel/ka: Ing.Bc. Ivana Humlová
telefon: 416 742 087
e-mail: centrumsrdicko@centrumsrdicko.cz
www: http://www.centrumsrdicko.cz
ičo: 70854165
Adresa:
Centrum pro zdravotně postižené děti a mládež SRDIČKO
Revoluční 1846/30
412 01 Litoměřice
Ředitel/ka: Mgr. Václav Bayer
telefon: 721 374 133
e-mail: vaclav.bayer@ddmrozmaryn.cz
www: http://www.ddmrozmaryn.cz
ičo: 62769693
Adresa:
Dům dětí a mládeže Rozmarýn Litoměřice, Plešivecká 1863
Plešivecká 1863/15
412 01 Litoměřice
Představenstvo: Tomáš Sarnovsky, Ing. Radek Löwy, Mgr. Petr Panaš, Vladislav Liška
telefon:
e-mail: ---
www: http://www.enlitos.cz/
ičo: 24840688
Adresa:
ENLITOS a.s
Mírové náměstí 15/7
412 01 Litoměřice
Ředitel/ka: Mgr. Karel Kynzl
telefon: 416 735 063
e-mail: reditel@masarykovazs.eu
www: http://www.masarykovazs.eu
ičo: 46773436
Adresa:
Masarykova základní škola Litoměřice, Svojsíkova 5
Svojsíkova 1482/5
412 01 Litoměřice
Ředitel/ka: Mgr. Monika Mejtová
telefon: 413 034 634
e-mail: info@skolky-ltm.cz
www: http://www.skolky-ltm.cz
ičo: 72744081
Adresa:
Mateřská škola Litoměřice, příspěvková organizace
Masarykova 590/30
412 01 Litoměřice
Ředitel/ka: Martin Mudra
telefon: 416 735 062
e-mail: reditel@centralka.cz
www: http://www.centralka.cz
ičo: 46768793
Adresa:
Příspěvková organizace Centrální školní jídelna Litoměřice
Svojsíkova 2027/7
412 01 Litoměřice
Ředitel/ka: Ing. Mgr. Martina Vondráková
telefon: 416 732 453
e-mail: info@knihovnalitomerice.cz
www: http://www.knihovnalitomerice.cz
ičo: 00360627
Adresa:
Příspěvková organizace Knihovna Karla Hynka Máchy v Litoměřicích
Mírové náměstí 153/26
412 01 Litoměřice
Ředitel/ka: Bc. Michaela Mokrá
telefon: 739 602 211
e-mail: michaela.mokra@mkz-ltm.cz
www: http://www.mkz-ltm.cz
ičo: 44557141
Adresa:
Příspěvková organizace Městská kulturní zařízení v Litoměřicích
Městská kulturní zařízení v Litoměřicích, příspěvková organizace
Na Valech 2028
412 01 Litoměřice
Ředitel/ka: Ing. František Budský, MPA
telefon: 603 221 902
e-mail: f.budsky@mszltm.cz
www: http://www.mszltm.cz
ičo: 70923477
Adresa:
Příspěvková organizace Městská sportovní zařízení v Litoměřicích
Zahradnická 215/28
412 01 Litoměřice
Ředitel/ka: Ing. Vítězslav Votruba
telefon: 474 470 360
e-mail: reditel@tsmlt.cz
www: https://www.tsmlt.cz
ičo: 00080128
Adresa:
Technické služby města Litoměřice
Technická 2335/1
412 01 Litoměřice
Ředitel/ka: Mgr. Blanka Ježková
telefon: 416 741 361
e-mail: info@zshavlickova.cz
www: http://www.zshavlickova.cz
ičo: 46773363
Adresa:
Základní škola Litoměřice, Havlíčkova 32
Havlíčkova 1830/32
412 01 Litoměřice
Ředitel/ka: Mgr. Václav Červín
telefon: 416 741 547
e-mail: vedeni@zsladovaltm.cz
www: http://www.zsladovaltm.cz
ičo: 46773380
Adresa:
Základní škola Litoměřice, Ladova 5
Ladova 413/5
412 01 Litoměřice
Ředitel/ka: Mgr. Milan Sluka
telefon: 416 574 921
e-mail: reditel@ustadionu.cz
www: http://www.ustadionu.cz
ičo: 46773401
Adresa:
Základní škola Litoměřice, U Stadionu 4
U Stadionu 522/4
412 01 Litoměřice
Ředitel/ka: PaedDr. Václav Hanč, Ph.D.
telefon: 416 735 797
e-mail: skolabn@skolabn.cz
www: http://www.skolabn.cz
ičo: 46773312
Adresa:
Základní škola Litoměřice,Boženy Němcové 2
B.Němcové 873/2
412 01 Litoměřice
Ředitel/ka: Mgr. František Kindermann
telefon: 416 732 802
e-mail: skola.navalech@seznam.cz
www: http://www.skolanavalech.cz
ičo: 46773428
Adresa:
Základní škola Litoměřice,Na Valech 53
Na Valech 582/53
412 01 Litoměřice
Ředitel/ka: Mgr. Dominika Valešková
telefon: 416 574 420
e-mail: zusltm@zusltm.cz
www: http://www.zusltm.cz
ičo: 46773410
Adresa:
Základní umělecká škola Litoměřice
Masarykova 621/46
412 01 Litoměřice