Mobilni aplikace ukončila provoz
Mobilní aplikace Voda SčVK ukončila k 1. červnu svůj provoz. Pro přístup k informacím mohou odběratelé nově využít Zákaznický portál, kde naleznou mimo jiné informace o stavu faktur s možností okamžité platby, odběrných místech či o svých smlouvách. Portál dále nabízí možnost zadání samoodečtu, sledování spotřeby v grafech a přehled odečtů, přehled zadaných zákaznických požadavků a provedených plateb. Registrovat se do Zákaznického portálu mohou aktuální odběratelé, kteří mají platnou smlouvu se společností Severočeské vodovody a kanalizace (SčVK). Více informací na webu: https://portal.scvk.cz/public.
O odstávce se již nedozvíte z vylepeného oznámení
SčVK přestaly od 1. července informovat občany o přerušení dodávek vody, odvádění odpadních vod, zhoršené kvalitě vody apod. prostřednictvím vylepovaných oznámení v dotčených oblastech. Pokud se o výše zmíněných informacích chcete včas dozvědět, máte dvě možnosti, jak se k nim dostat. Stačí se zaregistrovat na webu www.scvk.cz k odebírání informačních SMS zpráv nebo zaslat e-mail na info@scvk.cz s uvedením vašich kontaktních údajů a adresou odběrného místa, o němž chcete být informováni. „Zájem o tuto službu můžete sdělit i operátorce call centra společnosti na telefonních číslech 840 111 111 nebo 601 267 267, která s vámi registraci provede,“ uvedla Iveta Kardianová, ředitelka komunikace a marketingu SčVK.
Ilustrační fotografie: pixabay.com