Do náhradních prostor se od čtvrtka 6. října až do konce letošního roku přestěhuje matrika litoměřického městského úřadu. Důvodem je plánovaná rekonstrukce stávajících kanceláří.
Po dobu oprav bude matrika umístěná do prostor pracoviště Czech Point v hlavní budově litoměřické radnice vlevo v přízemí. Stěhování si vyžádá dvoudenní uzavření pracoviště matriky, a to ve čtvrtek 6. a v pátek 7. října. Provoz obřadní síně nebude stěhováním ani samotnou rekonstrukcí nijak dotčený.
„Nově zrekonstruované prostory matriky nabídnou žadatelům i pracovníkům potřebné zázemí pro osobní jednání. Změn dozná nynější uspořádání přepážek. Zatímco nyní na matrice slouží jedna, po rekonstrukci budou k dispozici tři. Současně s novým pracovištěm se spustí rezervační a vyvolávací systém, který umožní občanům objednání na konkrétní matriční úkon a současně tak urychlí odbavení a přehlednost klientů,“ informovala vedoucí oddělení správních činností Milena Nováková.
Po zprovoznění aplikace Svatby online to tak bude další služba pro příjemnější, klidnější a efektivnější odbavení klientů matriky. Práce na rekonstrukci pracoviště by měly skončit na konci letošního roku. O přesném termínu bude městský úřad občany včas informovat.