NOVINKY A TISKOVÉ ZPRÁVY

Provoz Městského úřadu v Litoměřicích bude od 16. do 21. listopadu omezen

mestskyuradmpZ důvodu technologické změny informačního systému bude od středy 16. do pondělí 21. listopadu omezen provoz Městského úřadu v Litoměřicích. Mimo provoz bude nejen CzechPoint, ale i řada dalších agend.

Odstávka začne ve středu 16. listopadu ve 12 hodin. „V pátek 18. listopadu úřad pro veřejnost zcela uzavřeme. V pondělí 21. listopadu bude možné využít agendy související s vydáním řidičského a občanského průkazu, technického průkazu a pasů,“ specifikoval tajemník městského úřadu Milan Čigáš, který předem děkuje veřejnosti za pochopení. Provedení chystaných změn v technologii informačního systému je však nezbytné.

Plný provoz by měl být zahájen v úterý 22. listopadu.


 

Turistické Informační centrum

Otevírací doba

Po-Ne: 9:00-17:00 hod.

Adresa

Městské Informační centrum
Mírové náměstí 16/8
412 01 Litoměřice

Spojení

e-mail: info@litomerice.cz
tel.: +420 416 916 440
Skype: infoltm

Městský úřad

Starosta

Mgr. Ladislav Chlupáč

Úřední hodiny

Po: 8:00 - 17:00 hod.
St: 8:00 - 17:00 hod.

Adresa

Městský úřad Litoměřice
Mírové náměstí 15/7
412 01 Litoměřice

Spojení

e-mail: podatelna@litomerice.cz
Datová schránka: tpebfnu
tel.: +420 416 916 111


© 2021 Město Litoměřice
Mobilní menu
Používáme cookies

K personalizaci obsahu, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Používáním tohoto webu souhlasíte s použitím cookies..