Společně propagovat královské město Litoměřice a turistické atraktivity Českého středohoří hodlají tento týden na výstavišti Centrum cestovního ruchu Litoměřice (CCR) a Destinační agentura České středohoří. Činí tak v průběhu Tržnice Zahrady Čech, která začíná ve středu 8. a končí v neděli 12. dubna.
„Expozici máme v pavilonu A. Návštěvníkům poskytujeme informační servis o městě i o památkách nacházejících se v okolí. Nabízíme jim nejen propagační letáky, suvenýry, ale i kvalitní regionální vína," informovala marketingová manažerka CCR Litoměřice Martina Vondráková.
Návštěvníci výstavy kromě koupě tradičního zahrádkářského sortimentu tak mohou na společném stánku CCR a destinační agentury ochutnat i produkty pocházející z Klášterních vinných sklepů Litoměřice, které letos získaly dvě zlaté medaile v soutěži Vinařských Litoměřic, nebo Žernoseckého vinařství, jež se pyšní titulem Vinařství roku 2014 v kategorii středních vinařství.
Text pod foto:
Obsluhu stánku CCR zajišťují Nikola Nováková (vpravo) a Jana Dlouhá.