NOVINKY A TISKOVÉ ZPRÁVY

O Domovu U Trati rozhodnou zastupitelé v dubnu

domov u tratimpRozhodnutí, zda se město Litoměřice stane zřizovatelem Domova U Trati, lze očekávat až v průběhu příštího jednání městského zastupitelstva, tedy v dubnu. Místostarosta Litoměřic Pavel Grund požádá radního Ústeckého kraje pro sociální oblast Martina Kliku o prodloužení termínu, kdy se město má rozhodnout, zda bezúplatně převezme od kraje do své správy objekt, v němž žije několik desítek seniorů. Zastupitelé totiž žádají více informací. Petr Panaš například požadoval zřídit pracovní komisi, která by se záležitostí zabývala. Jak se však ukázalo, nebude nutná. Podrobnou analýzu dopadů takového kroku na rozpočet města slíbil připravit místostarosta Grund, který se o problematiku již zajímá i s ohledem na fakt, že právě sociální služby spadají do jeho kompetencí.


Je přitom zřejmé, že rozhodování nebude jednoduché. „Litoměřice totiž vynakládají ročně na sociální služby 20 milionů korun. Provozní náklady Domova U Trati představují další 4 miliony korun ročně, navíc objekt potřebuje opravit," poukázal nedávno místostarosta Pavel Grund na finanční zátěž, která by město čekala.


 

Turistické Informační centrum

 Otevírací doba

Po-Ne: 9:00-17:00 hod.

 Adresa

Městské Informační centrum
Mírové náměstí 16/8
412 01 Litoměřice

Spojení

e-mail: info@litomerice.cz
tel.: +420 416 916 440
Skype: infoltm

Městský úřad

 Starosta

Mgr. Ladislav Chlupáč

 Úřední hodiny

Po: 8:00 - 17:00 hod.
St: 8:00 - 17:00 hod.

 Adresa

Městský úřad Litoměřice
Mírové náměstí 15/7
412 01 Litoměřice

 Spojení

e-mail: podatelna@litomerice.cz
Datová schránka: tpebfnu
tel.: +420 416 916 111

 Opendata

data.litomerice.cz


copyright

 Template by Aplikko
 Webmaster RajČe
Powered by Joomla!
 Prohlášení o přístupnosti
 Politika Cookies

Webarchiv certifikát
© 2022 Město Litoměřice
Mobilní menu