Pět uchazečů se přihlásilo do výběrového řízení na pozici ředitele Technických služeb města Litoměřice. Všichni splnili formální náležitosti a kvalifikační podmínky. Rada města proto doporučila postup do druhého kola všem.
„V této fázi již bude výběrová komise posuzovat zpracovanou koncepci rozvoje technických služeb a proběhnou i ústní pohovory. V komisi zasednou zástupci radnice, pracovníci městského úřadu i externí osoby, které rozumí příspěvkovým organizacím a náplni činností technických služeb,“ upřesnil místostarosta města Petr Panaš.
Podle jeho slov by nový ředitel měl nastoupit 1. dubna nebo 1. května. „Záleží na tom, zda vítězný uchazeč nebude třeba smluvně vázán ve svém dosavadním zaměstnání. Pak je tu samozřejmě výpovědní lhůta, která může nástup oddálit,“ vysvětlil Petr Panaš.
Příspěvková organizace Technické služby města Litoměřice byla zřízena v září roku 1995. Do bohatého výčtu činností patří například údržba veřejného osvětlení, městského hřbitova, zeleně, chodníků a komunikací včetně oprav výtluků. Zajišťuje také pronájmy parkovacích míst, provoz veřejných toalet či odtahy vozidel. Jejích služeb mohou také využít lidé, kteří nemají možnost vlastními silami odvézt například starý nábytek nebo vysloužilé elektrospotřebiče na sběrný dvůr.