NOVINKY A TISKOVÉ ZPRÁVY

Nevíte, jak správně postupovat? Web úřadu poradí

mestompNevíte si rady, co potřebujete donést na úřad při podání žádosti o vydání nových dokladů? Ocitli jste se v tíživé sociální situaci a váháte s tím, kam se obrátit? Potřebujete zřídit datovou schránku nebo zrušit živnostenské oprávnění? Návod na řešení různých životních situací nově naleznete na webových stránkách města Litoměřice, které v rámci zpřehlednění řady situací zpřístupnilo obyvatelům města novou webovou službu nazvanou „Potřebuji si vyřídit“.

„Ve dvanácti sekcích, které zahrnují například sociální služby, podnikání, Czechpoint, matriku, územní plánování, poplatky, sekci rodiny a seniorů apod., naleznete nejen návod jak postupovat, které doklady potřebujete, zda a jak vysoký uhradíte poplatek, ale i přímý kontakt na pracovníka zodpovědného za danou problematiku, jenž každému ochotně poradí, a v neposlední řadě i zákonem stanovené lhůty pro vyřízení,“ informoval tajemník městského úřadu Milan Čigáš.

Užitečné rady, informace a kontakty jsou k dispozici na https://www.litomerice.cz/potrebujivyridit. Sekce bude průběžně doplňována na základě potřeb občanů, kteří mohou zasílat své případné náměty.

https://www.litomerice.cz/potrebujivyridit

 

Turistické Informační centrum

Otevírací doba

Po-Ne: 9:00-17:00 hod.

Adresa

Městské Informační centrum
Mírové náměstí 16/8
412 01 Litoměřice

Spojení

e-mail: info@litomerice.cz
tel.: +420 416 916 440
Skype: infoltm

Městský úřad

Starosta

Mgr. Ladislav Chlupáč

Úřední hodiny

Po: 8:00 - 17:00 hod.
St: 8:00 - 17:00 hod.

Adresa

Městský úřad Litoměřice
Mírové náměstí 15/7
412 01 Litoměřice

Spojení

e-mail: podatelna@litomerice.cz
Datová schránka: tpebfnu
tel.: +420 416 916 111


© 2021 Město Litoměřice
Mobilní menu
Používáme cookies

K personalizaci obsahu, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Používáním tohoto webu souhlasíte s použitím cookies..