Nevíte si rady, co potřebujete donést na úřad při podání žádosti o vydání nových dokladů? Ocitli jste se v tíživé sociální situaci a váháte s tím, kam se obrátit? Potřebujete zřídit datovou schránku nebo zrušit živnostenské oprávnění? Návod na řešení různých životních situací nově naleznete na webových stránkách města Litoměřice, které v rámci zpřehlednění řady situací zpřístupnilo obyvatelům města novou webovou službu nazvanou „Potřebuji si vyřídit“.
„Ve dvanácti sekcích, které zahrnují například sociální služby, podnikání, Czechpoint, matriku, územní plánování, poplatky, sekci rodiny a seniorů apod., naleznete nejen návod jak postupovat, které doklady potřebujete, zda a jak vysoký uhradíte poplatek, ale i přímý kontakt na pracovníka zodpovědného za danou problematiku, jenž každému ochotně poradí, a v neposlední řadě i zákonem stanovené lhůty pro vyřízení,“ informoval tajemník městského úřadu Milan Čigáš.
Užitečné rady, informace a kontakty jsou k dispozici na https://www.litomerice.cz/potrebujivyridit. Sekce bude průběžně doplňována na základě potřeb občanů, kteří mohou zasílat své případné náměty.