Tradiční výstavy Tržnice Zahrady Čech s výstavou Bydlení na Zahradě Čech odstartovaly jarní sezónu pro všechny zahrádkáře, chalupáře, pěstitele i kutily. V průběhu pěti dnů, tedy od 10. do 14. dubna, prošlo branami litoměřického výstaviště na 36.000 návštěvníků. Výstava si tak i přes nepřízeň počasí udržela rekordní čísla návštěvnosti z předešlého roku.
Celé výstaviště zaplnilo na 350 prodejců ve všech venkovních sektorech i pavilonech výstaviště. Nejpoptávanějším sortimentem byly tradičně květiny, ovocné a okrasné stromy, sadba, osivo a cibuloviny. Nechyběly také zahrádkářské potřeby, zahradní náčiní, zahradní stroje či hnojiva. Bydlení návštěvníkům nabídlo doplňky do interiéru, nábytek, ale také stavební materiál či tepelnou techniku. Pavilon A se v souvislosti s nadcházejícími svátky proměnil ve velikonoční tržiště.
Výstavu provázel bohatý a zajímavý doprovodný program. Bohaté publikum nalákal sobotní koncert české zpěvačky Heidi Janků. Na podiu vystoupila také zpěvačka Markéta Konvičková či Eliška Lüftnerová. Své hudební trio představil také zpěvák Petr Lüftner. Revivalový mix českých zpěvaček přineslo Lady Duo a o hudební program se postarala také kapela NO NAME LT. Program doplnil dětský pěvecký sbor Ústecké Bambini, taneční skupina Funky Dangers i mažoretky z DDM Lovosice. V rámci kulturního programu proběhla také řada soutěží o hodnotné ceny, jako např. o celoroční VIP vstupenku na akce konané společností Zahrada Čech s.r.o. na litoměřickém výstavišti, o ovocnou dřevinu či o relaxační křeslo, které do soutěže poskytl Nábytek Paul.
„Letošní start výstavní sezóny hodnotíme velmi pozitivně, a to i přes nepřízeň počasí, které téměř celou výstavu provázelo. Děkujeme proto všem návštěvníkům, účinkujícím, vystavovatelům i partnerům, že s námi byli až do konce výstavy. A zatímco jedna z hlavních výstav Zahrady Čech je u konce, již nyní intenzivně probíhají přípravy další, tentokrát určené pro všechny milovníky motorismu. Tou bude za necelý měsíc Autosalon na Zahradě Čech, na který všechny srdečně zveme“ uvedla obchodní, marketingová a provozní ředitelka Michaela Mokrá.
Text: Radka Jakovcová
Foto: Eva Břeňová