Městský úřad v Litoměřicích dále rozšiřuje služby pro obyvatele. Do zkušebního provozu byly na vybraných odborech uvedeny platební terminály, které umožňují bezhotovostní styk. „Fungují na odboru dopravy a silničního hospodářství v Topolčianské ulici, v pokladnách obou budov úřadu v Pekařské ulici i na Mírovém náměstí a samozřejmě také na oddělení občanských průkazů a pasů a při platbě správních poplatků,“ vyjmenoval konkrétní místa, kde již byl platební terminál uveden do provozu, tajemník úřadu Milan Čigáš.
Litoměřický městský úřad tak reagoval na jeden z podnětů došlých od obyvatel města. Společně se zavedením úspěšné webové sekce „Potřebuji si vyřídit,“ která poskytuje přesný návod jak postupovat při řešení konkrétních životních situací, a minulý měsíc zahájeného základního právního poradenství pro občany města jde o další službu veřejnosti. „Dále chceme poskytnout lidem užitečné informace a poradenství v případě, že se rozhodují přejít na jiné zdroje vytápění. V případě zájmu jim poradí energetický manažer města,“ informoval tajemník o další chystané novince, jejíž zavedení chystá na konec letních prázdnin.
Text pod foto: Jak platební terminál funguje, si tajemník městského úřadu Milan Čigáš vyzkoušel v přítomnosti vedoucí živnostenského úřadu Marcely Škrancové.