Informační centrum v podloubí litoměřické radnice, provozované Centrem cestovního ruchu, prošlo kontrolou kvality poskytovaných služeb. Dopadla na výbornou. Kontrolor, který se vydával za běžného zákazníka, pozitivně hodnotil návštěvu všech sledovaných oblastí.
Zaměřoval se přitom na správné označení IC, vícejazyčnost, exteriér, přítomnost stojanů na kola, Wi-Fi, první dojem zákazníka, rychlost a vstřícnost obsloužení, zda obsluha nevedla soukromý hovor, zda byla vhodně oblečena a měla přehled o dění ve městě i v okolí apod. Na otázku, zda by hodnotitel doporučil využít služeb litoměřického infocentra svým známým, odpověděl, že rozhodně ano.
„Měření kvality služeb je součástí projektu, jehož cílem je zhodnotit kvalitu poskytovaných služeb podle jednotné metodiky a jednotného scénáře. Je součástí procesu certifikace Turistických informačních center (TIC). Na každém dobrovolně zapojeném TIC byla provedena jedna kontrolní návštěva,“ uvedli členové týmu projektu Mystery Shopping TIC realizovaného ve spolupráci ATIC ČR a CzechTourism.
„Z výsledku mám radost, protože naši pracovníci infocentra většinou bývají prvními, s nimiž se turisté ve městě potkávají. Na jejich profesionalitě, znalostech a celkovém dojmu záleží, zda se u nás budou cítit dobře,“ uvedla ředitelka CCR Anna Matulová.