Řešení pojistných událostí

Kde a s kým můžete tuto situaci řešit ?

Kde nás najdete

Litoměřice, Mírové náměstí 15/7, 2. patro – dveře č. 115 (Mgr. Václav Härting)
nebo podatelna MěÚ (Mírové náměstí 17/9 – přízemí, vchod z podloubí)

Úřední hodiny

pondělí a středa 08.00 - 17.00 hod.
úterý a čtvrtek 08.00 - 15.00 hod.
pátek 08.00 - 13.30 hod.

Vedoucí

Mgr. Václav Härting, tel.: 416 916 259, mob.: 721 616 715, vaclav [DOT] harting [AT] litomerice [DOT] cz

Pracovníci

Mgr. Václav Härting, tel.: 416 916 259, mob.: 721 616 715, vaclav [DOT] harting [AT] litomerice [DOT] cz

Jaké doklady a informace musím přinést ?

Žádost o odškodnění za vzniklou škodu (formou volné žádosti adresované na Město Litoměřice, Mírové náměstí 15/7, 412 01 Litoměřice) – dvojmo podat na podatelnu s tím, že podatelna žádosti orazítkuje datumovkou a přidělí číslo jednací došlé písemnosti (žádosti), přičemž jednu vrátí žadateli a druhou dále postoupí k řešení příslušnému zaměstnanci úřadu.

Na základě podané žádosti dojde k jejímu nahlášení na pojišťovnu a k registraci pojistné události.

V průběhu dalšího vyřizování zaregistrované pojistné události je nutné doložit veškeré požadované podklady a dokumenty (např. záznamy o ošetření či hospitalizaci poškozeného, lékařské zprávy, hodnocení bolestného, fotodokumentaci vztahující se k pojistné události, popř. podklady dokazující výši škody při poškození majetku – faktury, pokladní doklady aj.).

Formuláře

V případě úrazu (poškození zdraví) – formulář „Hodnocení bolestného“ – ke stažení ZDE
Tento formulář vyplní ošetřující lékař poškozeného, vč. bodového hodnocení a originál tohoto dokumentu předejte na Město Litoměřice (podatelna) nebo přímo Mgr. Václavu Härtingovi.

Jaké jsou poplatky, jak je lze uhradit ?

Bez poplatku.

Jaké jsou lhůty pro vyřízení ?

Není stanoveno.

Nejedná se o řízení dle správního řádu, vše závisí na včasném a úplném doložení všech potřebných dokladů k vyřízení škodní události žadatelem a na posouzení odpovědnosti Města Litoměřice za vzniklou škodu pojišťovnou (nárok na odškodnění poškozeného nevzniká automaticky podáním žádosti a příslušný nárok nemusí být uznán).

Sdělení o vyřízení žádosti (vyplacení pojistného plnění/zamítnutí nároku poškozeného) zašle poškozenému pojišťovna. Pokud byl nárok poškozeného uznán, uhradí Město Litoměřice poškozenému také spoluúčast, o níž bylo pojistné plnění kráceno (po dohodě s Mgr. Václavem Härtingem).

Další informace

Požadované podklady a dokumenty předávat vždy v originálu (podatelna), popř. příslušný pracovník úřadu odpovědný za vyřizování pojistných událostí (Mgr. Václav Härting) si pořídí z předložených písemností kopie. Po dohodě možno zaslat také scan těchto dokumentů na vaclav [DOT] harting [AT] litomerice [DOT] cz.

Za správnost údajů zodpovídá

Mgr. Václav Härting, tel.: 416 916 259, mob.: 721 616 715, vaclav [DOT] harting [AT] litomerice [DOT] cz

Kdy byl návod naposledy aktualizován nebo ověřena jeho správnost

03.10.2016