Kalendář událostí

Stáhnout jako soubor iCal
 

INTERVALOVÝ TRÉNINK


Cvičíme v tělocvičně, vyjímečně na hřišti s umělou plochou


INTERVALOVÝ TRÉNINK


cvičení na stanovištích s využitím různého náčiní ve dvou sériích, střídání 30 s zátěže a 30 s odpočinku (venkovní hřiště – 2x 2×10; tělocvična – 2×10), mezi sériemi 1 minutová přestávka


lekce uvnitř je doplněná 11 minutami intervalového tréninku ve stylu tabata – 20 s zátěž, 10 s odpočinek, kdy všichni cvičí najednou


lekce se skládá z krátkého zahřátí a dynamického protažení, samotného intervalového tréninku, který je převážně zaměřen na provedení cviků v co nejvyšší rychlosti (dle možnosti cvičících) nebo jen ve výdrži, a závěrečného strečinku


jedná se o lekci s intenzivním zatížením


zlepšuje fyzickou kondici, rychlost, sílu, formuje svaly celého těla


CO S SEBOU?


pevnou a kvalitní sportovní obuv, ručník, pití (alespoň 0,5 l), na sebe ideálně tílko nebo prodyšné triko a tříčtvrťáky nebo kraťasy (zapotíte se), v chladnějším počasí případně mikinu na protahovací část; na cvičení venku oblečení odpovídající aktuálnímu počasí


PRO KOHO JE CVIČENÍ VHODNÉ?


pro všechny věkové kategorie bez zdravotního omezení (osoby se zdravotními problémy by měly vhodnost cvičení konzultovat s lékařem); vhodné i pro muže


„kruháč“ je vhodnou formou cvičení pro všechny, kteří se chtějí pořádně „vybít“


Více zde: http://sokol-pokratice.webnode.cz/products/zeny-svihadla/

Místo Pokratická, 412 01 Litoměřice, Česká republika
NAHORU