Nástroje pro usnadnění přístupu

NOVINKY A TISKOVÉ ZPRÁVY

logo

Rozpočet města na příští rok je hlavním bodem jednání zastupitelstva

Jedním z nejdůležitějších bodů jednání městského zastupitelstva konajícího se 3. prosince od 16 hodin bude otázka týkající se rozpočtu města na rok 2021. Ten ovlivní letošní zcela mimořádný rok, kdy je v souvislosti s koronakrizí očekáván propad daňových příjmů města.

Dalším důležitým podnětem k řešení je plánovaná změna systému parkování ve městě nebo výše poplatku za komunální odpad.

Jednání zastupitelstva města proběhne s ohledem na nouzový stav za zcela mimořádných podmínek. Uskuteční se z důvodu větších prostor místo v hradu v sále Kulturního a konferenčního centra, kde mohou zastupitelé dodržovat dvoumetrové rozestupy. Rouška či jiné zakrytí úst je samozřejmostí.

Veřejnost může sledovat průběh jednání z přilehlého foyer, kam se umístí i plátno s on-line přenosem. Zastupitelé a příchozí budou prostorově odděleni, přičemž i pro občany platí dvoumetrové rozestupy a zakrytí úst a nosu. Jednání mohou občané sledovat také na facebookovém profilu města Litoměřice.

„Pro přítomné občany zajistíme v bezprostřední blízkosti sálu pult s mikrofonem a kamerou. Zapojení do diskuse bude možné po přihlášení a vyzvání právě z tohoto místa, a to z důvodu on-line přenosu a ozvučení hlavního sálu a předsálí,“ upřesňuje průběh jednání směrem k veřejnosti tajemník městského úřadu Milan Čigáš.

V případě, že se občané nemohou zúčastnit osobně, mohou zasílat příspěvky k jednotlivým bodům programu na samostatnou e-mailovou adresu založenou pro účely jednání (dotazy.zm@litomerice.cz). „Bylo by ale dobré, aby se nejprve obrátili na své zastupitele prostřednictvím jejich mailových adres. Prostřednictvím této adresy (dotazy.zm@litomerice.cz) doporučujeme i přihlášení se do diskuse k jednotlivým bodům, čímž ale není dotčeno, ani vyloučeno právo přihlásit se do diskuse až na místě,“ informuje tajemník městského úřadu Milan Čigáš.

Dotazy z řad veřejnosti v rámci závěrečného bloku diskuse určené vedoucím odborů městského úřadu budou zaznamenány. Odpověď přijde dodatečně v písemné podobě a třicetidenní lhůtě.


 

Turistické Informační centrum

 Otevírací doba

Po,St,Pá: 9-17 hod.
Út,Čt: 9-16 hod.
So: 9-12 hod.
Ne: zavřeno

 Adresa

Městské Informační centrum
Mírové náměstí 16/8
412 01 Litoměřice

Spojení

e-mail: info@litomerice.cz
tel.: +420 416 916 440
Skype: infoltm

Městský úřad

 Starosta

Ing. Radek Löwy

 Úřední hodiny

Po: 8:00 - 17:00 hod.
St: 8:00 - 17:00 hod.

 Adresa

Městský úřad Litoměřice
Mírové náměstí 15/7
412 01 Litoměřice

 Spojení

e-mail: podatelna@litomerice.cz
Datová schránka: tpebfnu
tel.: +420 416 916 111

 Opendata

data.litomerice.cz


copyright

 Template by Aplikko
 Webmaster RajČe
Powered by Joomla!
 Prohlášení o přístupnosti
 Politika Cookies

Webarchiv certifikát
© 2024 Město Litoměřice
Mobilní menu