Projekt „Národní systém kvality služeb pro cestovní ruch v ČR“ je nástroj pro zlepšování a zkvalitňování služeb organizací v oblasti cestovního ruchu a v navazujících službách. Vychází z německého systému Service Qualität Deutschland (SQD), který je v Německu používán již více než 10 let. Získáním certifikátu II. stupně Českého systému kvality služeb informační centrum v Litoměřicích potvrdilo, že kvalita poskytovaných služeb je na velmi vysoké úrovni. Takto označené informační centrum je pro turistu/zákazníka příslibem ověřené kvality služeb.
„Do Českého systému kvality služeb se naše organizace zapojila již v roce 2013 a naším cílem bylo, aby zaměstnanci získávali odborné i praktické znalosti v oblasti řízení kvality služeb a další odborné kompetence. Certifikát I. stupně se nám podařilo získat v lednu 2014 a mám velkou radost, že jsme systematickou prací a plněním stanovených cílů letos dosáhli na certifikát II. stupně České kvality služeb. Jedná se o týmovou práci a ocenění všech zaměstnanců organizace," uvedla Anna Matulová, ředitelka Centra cestovního ruchu, příspěvkové organizace města, která je provozovatelem informačního centra v Litoměřicích.
Text: Radka Nováková