Kapacita registru vozidel na odboru dopravy je do konce května plná

mestompKapacita služeb registru vozidel na Odboru dopravy a silničního hospodářství Městského úřadu v Litoměřicích v Topolčianské ulici je v současné době naplněna až do poloviny měsíce května. „Prosíme občany, aby se objednávali prostřednictvím objednávkového rezervačního systému https://rezervace.litomerice.qtcloud.cz/ jen v nezbytně nutných případech, které nesnesou odkladu. Případně nejprve kontaktovali odbor na telefonních číslech, které naleznete na: https://www.litomerice.cz/potrebujivyridit,“ žádá vedoucí odboru Jan Jakub.

Nadále platí, že Městský úřad v Litoměřicích postupně rozšiřuje úřední hodiny. Od pondělí 27. dubna si můžete přijít vyřídit úřední záležitosti každé pondělí a středu vždy od 8 do 12 a od 13 do 17 hodin. Mimo tyto dny bude úřad i nadále pro veřejnost uzavřen, ovšem pouze do konce dubna. I v úřední dny zůstává v platnosti, že je nutné se v předstihu objednat a před samotnou návštěvou jednotlivých pracovišť je třeba kontaktovat příslušného úředníka, s nímž je předem domluvené jednání, a to z důvodů otevření, respektive vpuštění do budovy městského úřadu.

K dalšímu rozšíření provozu dochází s ohledem na vysoké množství požadavků z řad podnikatelské veřejnosti v případě živnostenského úřadu. Zde vyřídíte své záležitosti v pondělí a ve středu od 7 do 17 hodin a v úterý a ve čtvrtek od 7 do 15 hodin. Poslední podnět k vyřízení je přijímán půl hodiny před koncem úředních hodin. Všechny potřebné informace najdete na: https://www.litomerice.cz/podnikatel
Pracoviště CzechPoint na Mírovém náměstí je v provozu každý den. Zde je nutné volat linku 416 916 390 nebo 416 916 391 z důvodu otevření, respektive vpuštění do budovy úřadu. Detašované pracoviště matriky úřadu fungující v nemocnici zůstává i nadále v provozu na základě telefonické komunikace mezi úřadem a nemocnicí.

Pracoviště občanských průkazů, cestovních dokladů a evidence je nadále otevřeno v důsledku mimořádných technických problémů pouze v úředních hodinách. Prozatím je možné si vyzvednout pouze již vyhotovené doklady a provádět změny trvalého bydliště. „Občanům města Litoměřice a správního území ORP Litoměřice se za způsobené komplikace omlouváme, nicméně připomínáme že po dobu vyhlášení nouzového stavu lze i po ukončení platnosti občanského průkaz tímto dokladem prokazovat svoji totožnost a dále, že totožnost lze prokazovat i cestovním dokladem,“ uvedl tajemník úřadu Milan Čigáš. V případě nevyhnutelné situace lze problematiku občanských průkazů a cestovních dokladů řešit na úřadu u kterékoliv obce s rozšířenou působností, kterými v našem okrese jsou Lovosice, či Roudnice nad Labem. Bližší informace získáte na telefonních číslech 416 916 318 nebo 416 916 313.

Vstup do budov městského úřadu je nadále umožněn pouze s rouškou nebo jiným zakrytím úst a nosu.

NAHORU